וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עפולה הפתיעה את אשקלון

הצפוניים עקצו את קבוצתו של בית הלחמי 75:82 אחרי שאלן קלע 17 נקודות. קרית טבעון מושלמת אחרי 79:101 את רמלה

המחזור השני בליגה הלאומית נערך הערב (רביעי) כשבמוקד עמד הפסדה המפתיע של עירוני אשקלון בבית 82:75 להפועל עפולה. הפועל קרית טבעון/מגידו שמרה על המאזן המושלם שלה אחרי ניצחון גדול 79:101 על הפועל מגידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון מתוק. כרמל בוכמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי הקבוצות המפתיעות מהשבוע שעבר אליצור רמלה והפועל מגידו נפגשו כאשר הצפוניים חגגו ניצחון שני 79:101 בחוץ. הקבוצה של חנן הירשוביץ שניצחה בשבוע שעבר את הוד השרון פתחה בצורה צמודה את המשחק (23:23 אחרי הרבע הראשון), אבל טבעון התחילה לפתוח מבערים כשצעדה ביתרון 38:47 עד המחצית. מכאן היתרון רק הלך וצמח, כשצ'רלס הינקל כיכב עם 32 נקודות, פרד האנטר הוסיף 19 וכרמל בוכמן סיפק 14. בצד המפסיד, אור איתן כיכב עם 23 נקודות שלא הספיקו ורוברט סאלי תרם 21.

הפועל עפולה חזרה ממשחק החוץ שלה מול עירוני אשקלון עם ניצחון יקר 75:82. שתי דקות וחצי לסיום קייסי מיצ'ל קלע שתי נקודות חשובות כדי להשאיר את אשקלון בתמונה, אבל בהמשך שלשה של אריק דיבנדורף סידרה יתרון שש. יונתן לוי סגר את הסיפור עם שתי נקודות 17 שניות לסיום. ארבעה שחקנים סיימו בדאבל פיגרס בעפולה, ובראשם ג'ף אלן שקלע 17 נקודות כשלדיבנדורף היו 16. קייסי מיצ'ל הסתפק ב-17 אצל המפסידים.

הפועל גליל עליון שהפסידה בשבוע שעבר בשניות האחרונות חגגו בכפר בלום ניצחון 75:86 על הפועל מגדל העמק ורשמו ניצחון ראשון העונה. השחקנים של זיו ברתנא ניצחו בכל שלושת הרבעים הראשונים והשיגו יתרון מבטיח 51:68, ומכאן הדרך אל הניצחון הייתה בטוחה לא מעט בזכות אריק ארטלי שהפציץ 32 נקודות יחד עם דייויד לאבו שתרם 19. 21 נקודות של ג'ילברטו קלאבל לא הספיקו למגדל העמק.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
נכנסו לבור ברבע הראשון. עמית תמיר/ברני ארדוב

עירוני נהריה והוד השרון נפגשו הערב בעין שרה כשהפעם האחרונה שזה קרה הייתה בחצי גמר הפלייאוף עם העפלתה של הוד השרון לגמר. והפעם? הצפוניים היו אלה שירדו עם חיוך אחרי 73:82. הוד השרון הובילה 18:20 אחרי עשר דקות, אבל רבע שני מצוין של נהריה (13:23) הכניס אותם היטב למשחק. בסוף הרבע השלישי המקומיים הובילו 53:65 ושייטו בקלות לניצחון אחרי שנייט מילר תרם את שלו עם 28 נקודות וקני לאוסון הוסיף 20. אצל המפסידים דורי אסף הפגיז 23 ורביב פיטשון העניק 20.

הפועל כפר סבא הגיעה לזיסמן למשחק חוץ מול עירוני רמת גן וסיימה בניצחון 62:78 שמאושש מעט את מצב הרוח אחרי התבוסה הביתית לאשקלון. הקבוצה של בריגר שלטה בקצב מהפתיחה לנוכח הדלות של הרמת גנים בהתקפה, בעיקר ברבע הראשון בו הם קלעו שבע נקודות בלבד. ברבע השלישי המארחים אמנם שיפרו מעט את הסקור, אבל זה היה רחוק מלהספיק כש-20 נקודות של האמין קווינטנס ושאנון שורטר עשו את העבודה עבור הקבוצה מהשרון. עמית תמיר סיפק 17 למפסידים.

א.ס. רמת השרון פגשה באולם אורנים את מכבי באר יעקב והשיגה ניצחון חשוב 92:102. אחרי ההפסד ליקנעם/מגידו. ג'וש אלכסנדר אמנם היה בספק להתמודדות בגלל פציעה בקרסול, אבל עלה חד למשחק וסיים כקלעי המצטיין של המנצחים עם 22 נקודות כשיחד איתו רוטפורד תרם 20 ועשרה ריבאונדים. 28 נקודות של הזר החדש ריי וויליס לא הספיקו הפעם לבאר יעקב שנשארת עם מאזן של 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully