וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: איאן הולוויי עזב את קריסטל פאלאס

המנג'ר שהוביל את העולה החדשה לניצחון בודד ושבעה הפסדים החליט להתפטר. סוכניות ההימורים מזכירות את גרנט כמועמד

לאחר פתיחת עונה נוראית שכללה שבעה הפסדים וניצחון בודד אחד, הודיעה הערב (רביעי) הנהלת קריסטל פאלאס שמנג'ר הקבוצה, איאן הולוויי לא ימשיך בתפקידו. "החוזה של איאן הגיע לסיומו לאחר החלטה משותפת של שני הצדדים", אמר יו"ר המועדון, סטיב פאריש. "איאן הרגיש כי גישה אחרת אולי תעזור לנו יותר להישאר בפרמיירליג. אני נהנתי מכל דקה של עבודה עם איאן. הוא עוזב את המועדון בראש מורם".

איאן הולוואי מאמן קריסטל פאלאס. Mike Hewitt, GettyImages
עוזב בראש מורם. הולוויי/GettyImages, Mike Hewitt

הולוויי עצמו אמר במסיבת העיתונאים האחרונה שלו כמנג'ר פאלאס: "יש לי הרבה גאווה בעבודה שעשינו. זה לא היה קל. אחד הדברים שדיברתי עליהם עם סטיב הוא האם נותרה בי אנרגיה. אני צריך לומר בכנות שלא המשכנו את הרוח שהובילה אותנו לעליית הליגה. שינינו את הכל מהר מידי. עכשיו מישהו עם יותר ניסיון יגיע ויהיו לו 30 משחקים לפניו. אני גאה שהייתי חלק מקריסטל פאלאס ולא רציתי להישאר כאן מעבר למה שאני רצוי".

קריסטל פאלאס מדורגת רק במקום ה-19 מתוך עשרים, במרחק 5 נקודות מקרדיף סיטי שמעל לקו האדום. הקבוצה עוד השיגה ניצחון במחזור השלישי מול סנדרלנד, אבל מאז נכנעה בחמישה משחקים, והאחרון שבהם היה כואב במיוחד. פאלאס הובסה 4:1 בבית בידי פולהאם בדרבי הלונדוני, ונראה שזה היה הקש ששבר את גב הגמל במועדון. קית' מילן ישמש כמאמן זמני של הקבוצה במשחקה הקרוב מול ארסנל בליגה.

במועדון עדיין לא הודיעו על מאמן חדש שימלא את נעליו של הולוויי, אך באתרי ההימורים כבר נערכים למינוי, ושם אחד ששב ועולה שם הוא זה של אברהם גרנט. המאמן הישראלי מופיע במקום השלישי באתר "סטן ג'יימס" עם יחס של 9 ל-1 שימונה, קצת אחרי טוני פוליס שהפך למועמד המוביל וניל וורנוק. ב"סקיי בט" הישראלי הגיע רק למקום הרביעי עם יחס על 16 ל-1.

אברהם גרנט במשחק טניס בווימבלדון. Clive Brunskill, GettyImages
יגיע דווקא ללונדון? גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully