וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס ניצחה את גלאטסראיי 67:78

ואסיליס ספאנוליס וחבריו השיגו ניצחון חוץ יוקרתי בטורקיה. ריאל הביסה את באמברג 58:98, קובאן ניצחה את ריטאס וילנה

אחרי מחזור פתיחה נפלא, המשיכו קבוצות היורוליג להאבק הערב (חמישי) כשבמוקד עמד המשחק הנהדר בטורקיה בו ניצחה אלופת אירופה, אולימפיאקוס, את גלאטסראיי 67:78. בבית ד' של מכבי תל אביב ניצחה לוקומוטיב קובאן את ריטאס וילנה 53:68 בזכות משחק מצוין של דריק בראון וריצ'רד הנדריקס. בבית ב' הביסה ריאל מדריד בקלות את באמברג החלשה 58:98. במשחק השני באותו בית ניצחה מילאנו את ז'לגיריס קובנה 75:82.

ואסיליס ספאנוליס, אולימפיאקוס. GettyImages
עוד ניצחון ענק לאלופת אירופה. ספאנוליס/GettyImages

בית ד'

לוקומוטיב קובאן - ריטאס וילנה 53:68

הקבוצה של יבגני פשוטין עולה למאזן 0:2 אחרי ניצחון מרשים מאוד על הקבוצה שהדהימה את פנאתנייקוס במחזור הפתיחה. קובאן שלטה במשחק מהפתיחה ועלתה ליתרון 7:17 במהלך הרבע הראשון, ו-27:39 במחצית כשריצ'ארד הנדריקס רושם משחק סולידי. וילנה ניסתה לבצע קאמבק במחצית השנייה, אך דריק בראון המצוין שמר את הרוסים בהפרש דו ספרתי בדרך לניצחון. בראון קלע 22 לקובאן, הנדריקס הוסיף 16 ו-11 ריבאונדים. מרטינאס ג'צביצ'יוס ואנדראס גליניאדקיס בלטו בוילנה עם 11 כל אחד.

ריצ'רד הנדריקס שחקן ארמני מילאנו. GettyImages
דאבל דאבל מרשים וניצחון. ריצ'רד הנדריקס/GettyImages

בית ב'

מילאנו - ז'לגיריס קובנה 75:82

אחרי התבוסה במחזור הראשון בטורקיה, הצליחה הקבוצה האיטלקית העשירה לחזור לעצמה בעיקר בשל הצגה של ניקולו מלי. מילאנו שלטה מהרגע הראשון במשחק ועלתה ליתרון 31:43 במחצית. הליטאים בעזרת דקות טובות של פוצ'יוס וינקונאס צימקו עד ל-5 בלבד בסוף הרבע השלישי, אבל מלי ודיוויד מוס גמרו את הסיפור וקבעו הפסד שני לקבוצה הותיקה. מלי קלע 20 לאיטלקים, כשמוס הוסיף 16. פאוליוס ינקונאס ומרטינאס גצ'ביציוס קלעו 16 כל אחד לז'לגיריס, שרונאס יאסיקביצ'יוס הוסיף 10.

ריאל מדריד - באמברג 58:98

הקבוצה החמה של היורוליג התעללה בצורה קשה ביריבה הנחותה מגרמניה. מהרגע הראשון היה ברור כי הבלאנקוס יחגגו כשהובילו 7:18 בתום הרבע הראשון ו-21:42 במחצית בזכות יכולת נהדרת של סרחיו יול. הרבע השלישי היה מוחץ ביותר בו הספרדים ברחו ליתרון 39:73 ומכאן השאלה הייתה רק ההפרש, שבסוף נקבע על 40, כששחקניו של פאבלו לאסו קולעים 11 שלשות. סרחיו יול הפציץ 16 במדי ריאל, פליפה רייס הוסיף 13 ושבעה ריבאונדים. במדי באמברג בלט ג'מאר סמית', אקס גלבוע/גליל עם 11 נקודות.

חואן קרלוס נבארו ברצלונה בכדורסל מול סרחיו יול ריאל מדריד. GettyImages
הצגה גדולה של ריאל. סרחיו יול/GettyImages

בית ג'

גלאטסראיי - אולימפיאקוס 78:67

ניצחון ענק לאלופת אירופה מול אחת הקבוצות היותר מרשימות מהמחזור הראשון ביורוליג. רבע ראשון ענק של ואסיליס ספאנוליס נתן לקבוצתו יתרון 11:22, אותו הם משכו עד ליתרון 12 במחצית. הרבע השלישי היה של הטורקים, בעיקר של ניית'ן ג'וואי וקרלוס ארויו שהריצו קאמבק מרשים ועלייה ליתרון נקודה, אלא שבחמש הדקות האחרונות ההגנה של הקבוצה היוונית עצרה את הקבוצה הטורקית על שתי נקודות בלבד, ומנגד קלעה 12 משלה, רובן של מאט לויסקי הנפלא.

ספאנוליס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 18 נקודות באחוזים לא טובים מהשדה, ואילו הצטרפו מאט לויסקי עם 15 וברנט פטווי עם 11. בראיינט דאנסטון קלע 9 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. בשורות הקבוצה הביתית בלט ג'וואי עם 22 נקודות, כשקרלוס ארויו רושם משחק סולידי עם 10 נקודות בלבד.

שחקן נבחרת פורטו ריקו קרלוס ארויו. AP
משחק חלש שלו. ארויו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully