וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ג'רארד פיקה לא התאמן, בספק לקלאסיקו

הבלם סובל מפציעה בשריר הירך האחורי. ניימאר: "המשחק מול ריאל - הכי חשוב שיש". הקטלאנים מכינים מחווה לוילאנובה

אחרי ה-1:1 עם מילאן, ברצלונה מתפנה להתעסק במשחק הגדול הבא שלה, ואיזה משחק גדול זה הולך להיות. הקטאלנים יארחו ביום שבת את ריאל מדריד לקלאסיקו, במה שיהיה גם הקלאסיקו הראשון של ניימאר. "זה המשחק הכי חשוב שיכול להיות לשחקן", אמר הרכש הברזילאי הנוצץ, "המשחק בו כל שחקן רוצה להשתתף ולהראות כמה טוב הוא. אני מקווה שהבכורה שלי תהיה גדולה, רצוי עם ניצחון".

החלוץ אף בחר את הניצחון 0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד ב-2005, אז רונאלדיניו כבש צמד בברנבאו, כקלאסיקו האהוב עליו, והמשיך: "החברים שלי לא סיפרו לי על המשחק, כי לא צריך לדבר עליו. כולם מבינים את החשיבות. אמרתי למארסלו שאנחנו הולכים לנצח".

ניימאר שחקן ברצלונה מול חורחה אנדוחאר שחקן סביליה. AP
מעולם לא חווה משחק כל כך גדול. ניימאר/AP

מי שעשוי שלא ליטול חלק במשחק הוא ג'רארד פיקה, שלא התאמן היום בשל פציעה בשריר הירך האחורי. פיקה נשלח לבדיקה בבית החולים, ואם לא יצליח להתאמן ביום שישי, ככל הנראה יישאר מחוץ לסגל של טאטה מרטינו.

אגב, ברצלונה מתכננת מחווה מרגשת למאמנה הקודם, טיטו וילאנובה, שעזב בשל מחלת הסרטן, כשתציג לראווה פסיפס ענק על גבי כיסאות הקאמפ נואו ובו יהיה כתוב "פורצה טיטו". הפסיפס יורכב מ-98 אלף חתיכות שונות, ישלב את צבעי המועדון וייראה כך:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדשות הטובות מבחינת האלופה הספרדית מגיעות מכיוונו של ליאונל מסי, שהחלים לגמרי מהפציעה ואף הבקיע בסן סירו אמש (שלישי). היום דיבר פרנק רייקארד, האיש שאימן את העילוי הארגנטינאי בתחילת הקריירה שלו, וסיפר על הרגעים הראשונים שראה אותו, בתחילת עונת 2003/04: "מהרגע הראשון, הבנו שמדובר כאן בשחקן מיוחד. אני זוכר שרונאלדיניו ודקו הבינו במהירות כמה מוכשר הוא, ונתנו לו מקום".

"מההתחלה ראינו את האופי שלו", הוסיף ההולנדי, שאימן בברצלונה בין השנים 2003 ו-2008, "ראינו שהוא כל הזמן רוצה להיכנס למגרש ולשחק, היריב לא עניין אותו. הוא היה כדורגלן מלידה. הוא כל הזמן חושב על החברים שלו ועל האנשים מסביבו, הוא מאוד צנוע ומבין את חשיבות הקבוצה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. Antonio Calanni, AP
כדורגלן מלידה, אבל את זה כבר ידענו. מסי/AP, Antonio Calanni

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully