וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה את איגוקאה 67:74

הפועל ירושלים שוב לא הרשימה אבל חזרה מבוסניה עם 67:74 על איגוקאה ביורוקאפ. קיצ'ן הצטיין עם 17, הלפרין סיים עם 13

אחרי שני הפסדי ליגה כואבים במיוחד, השיגה הערב (רביעי) הפועל ירושלים את ניצחונה השני ביורוקאפ כשגברה 67:74 על איגוקאה בבוסניה. למרות הניצחון, הרי שגם בראד גרינברג יודע היטב שהקבוצה שלו היתה רחוקה מלהרשים. איגוקאה, שהובסה בידי קרשיאקה הטורקית ב-30 הפרש במחזור הקודם הצליחה להקשות מאוד על החבורה הישראלית, ואף הוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק. למזלו של גרינברג, היה לו הערב את דרווין קיצ'ן שלקח על עצמו את המשחק ברבע האחרון, והחזיר מעט מהביטחון לקבוצה מהבירה.

* עוד בבית הירושלמי, ניצחה הערב חימקי מוסקבה את אקדמיק סופיה בחוץ, 79:85.

דרווין קיצ'ן שחקן הפועל ירושלים מאוכזב. יוסי ציפקיס
לקח על עצמו את המשחק בסיום. קיצ'ן/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

האדומים של גרינברג עלו ראשונים על הלוח ובעזרתו של ג'וש דאנקן מיהרו ליתרון 2:7, אבל אורוס ניקוליץ' עם שני דאנקים אימתניים השלים את המהפך וקבע 9:12 לזכותם של המארחים. הלפרין צלף ג'אמפ וצמד חדירות טובות של דופרי סידרו לירושלים יתרון 16:17 בסיום הרבע הראשון. האדומים פתחו מצויין את הרבע השני כשהלפרין וקיצ'ן מובילים אותה לריצת 0:7 ויתרון 16:24. המארחים צימקו עם שלשה פנויה, אבל קיצ'ן שמר את ירושלים מלפנים. שתי הקבוצות התקשו למצוא את הטבעת ברבע השני, והירושלמים ניצלו זאת כדי לרדת ביתרון 31:34 אל המחצית.

שחקן הפועל ירושלים בכדורסל, יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
חוסר היציבות נמשך. הלפרין/יוסי ציפקיס

יורוביץ' וסטמברגר החזירו למארחים את היתרון בפתיחת הרבע השלישי עם 0:5 מהיר. היתרון המשיך לעבור מקבוצה לקבוצה כשגאלאוויי צלף שלשה אבל כדיר שמר את קבוצתו קרוב עם ארבע נקודות רצופות. גאלאוויי הוסיף שלשה נוספת, ההגנה הירושלמית לא עצרה את החדירות של איגוקאה, דוזט רשם דאנק ועבירה וגאיוביץ' צלף שלשה גדולה. הלפרין קבר שלשה מיותר מחצי מגרש, אבל השופטים קבעו כי היא היתה אחרי הזמן, ובסיום הרבע השלישי זה 49:55 למארחים. אדם אראיל עלה טוב לרבע האחרון, ויחד עם שלשה של רוזן הפך וקבע 57:58 לירושלים. קיצ'ן המשיך לקחת את האחריות על כתפיו והריץ את האורחים ל-5:14 אבל גורדיץ' צלף שלשה בדרך ל-63:63. דופרי קבר ג'אמפ חשוב חצי דקה לסיום, אבל גרין החטיא שתי זריקות מהקו ואיפשר למארחים צ'אנס נוסף. איגוקאה החטיאה חדירה נוחה, קיצ'ן קלע מהקו והבטיח את הניצחון, 67:74 להפועל ירושלים בסיום.

שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, רונלד דופרי. קובי אליהו
יקבלו ביטחון מהניצחון. דופרי והלפרין/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: דרווין קיצ'ן 17 (4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2 חטיפות), יותם הלפרין 13, רונאלד דופרי 13 (7 ריבאונדים), יניב גרין 8 (0 מ-4 מהעונשין), ג'וש דאנקן 6, אלישי כדיר 6, זאק רוזן 5, אדם אריאל 2 (4 דקות), רפי מנקו 2 (11 דקות).

בלטו באיגוקאה: רמון גלוויי 13, אורוס ניקוליץ' 11, סיניסה סטמברגר 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully