וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ב-NBA ביקשו ראיון. עניתי - מתראיין רק לעיתונאים"

ז'ליקו אוברדוביץ' הסביר מדוע ויתר על ההצעות מהליגה הטובה בעולם: "מי שרוצה אותי, צריך לבוא אליי. על מה יש לדבר?"

ז'ליקו אוברדוביץ' ישב בבית במשך שנה שלמה, עד שלבסוף קיבל הצעה לחוזה דמיוני ומטורף מפנרבחצ'ה אולקר, שסלל לו את הדרך חזרה ליורוליג ולאירופה, הפעם כדי להצעיד את הקבוצה הטורקית לפסגות שלא הכירה. לפני שחתם, דיווחים ושמועות עקשניים גרסו כי הוא היה קרוב במיוחד לחתום כמאמן ראשי באחת מקבוצות ה-NBA, ובכך להפוך לאירופאי הראשון שעושה זאת ועומד מאחורי הקווים בליגה הטובה בעולם.

אתמול (שלישי) העניק אוברדוביץ' ראיון ארוך וחושפני ביוון, בו גולל את הסיפור האמיתי סביב מעברו ל-NBA, וסיפק ציטוט בלתי נשכח. "היו כמה קבוצות NBA שפנו לסוכן שלי וביקשו שאגיע לראיונות עבודה. עניתי להם שאני מתראיין רק לעיתונאים. ואם מישהו רוצה אותי, הוא צריך לבוא אליי ולא להיפך", ירה השועל הסרבי.

זליקו אוברדוביץ' מאמן פנאתינייקוס. רויטרס
הרוצה את הרב, יבוא אליו. אוברדוביץ'/רויטרס

עוד סיפר כי "אף קבוצה לא פנתה אליו באופן אישי" וכי "הכול נעשה דרך הסוכנים שלו", מה שלא גרם לו להרגיש מוערך יותר מדי. לדבריו, הקש ששבר את גב הגמל היה הבקשה המוזרה לבוא לראיון עבודה, שמהווה כידוע עניין שבשגרה עבור קבוצות NBA הנמצאות בתהליך של מינוי מאמן.

"אם מישהו רוצה אותי ומעוניין בי, הוא צריך לדעת הכול עליי. על מה יש לדבר? למה אני צריך לבוא עד לארצות הברית בשביל זה? זה תמוה בעיניי. בכל מקרה, הייתי מוכן לדבר איתם, אבל לא פנו אליי באופן אישי. אף פעם לא הרשיתי לעצמי להקדיש יותר מדי מחשבה להצעות מקבוצות שלא פנו אליי ישירות".

שמו של אוברדוביץ' מוזכר בשנים האחרונות כמועמד להגיע לקבוצת NBA, מאחר והוא מחזיק ביחסי עבודה מצוינים עם כמה קבוצות בליגה הטובה בעולם, ובראשן דטרויט פיסטונס, שאירחה אותו מספר פעמים בהשתלמויות ולאחרונה גם במחנה האימונים בקיץ שעבר. לפני פחות משנה הודה אוברדוביץ' כי הוא "מרגיש מוכן מתמיד לאמן ב-NBA".

לאור ההתפתחויות האחרונות, נראה שהוא הרבה פחות נלהב מהרעיון. "לא בטוח שאאמן שם, אבל אני משוכנע שיש הרבה מאמנים אירופאים שיכלו לאמן ב-NBA. השאלה היא מתי יבוא היום בו ב-NBA יחליטו שהם מוכנים לזה. אני כולי מרוכז בפנרבחצ'ה אולקר".

פנרבחצ'ה ואוברדוביץ' יארחו מחר (חמישי) את ברצלונה לקרב מרתק במסגרת המחזור השני של שלב הבתים ביורוליג.

מאמן פנאתינייקוס ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
מטיל ספק בקונספט. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully