וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "לא כבשתי הרבה זמן, אני כל כך שמח"

קשר סלטיק חגג את השער ב-1:2 של סלטיק על אייאקס. בסקוטלנד התלהבו: "כנראה המשחק הכי טוב שלו מאז שהגיע"

בירם כיאל חגג אתמול (שלישי) פעמיים: ראשית, הוא וסלטיק קבוצתו אספו נקודות ראשונות העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות עם 1:2 על אייאקס. שנית, הוא עצמו היה חלק בלתי נפרד מהניצחון וכבש את השער השני בדקה ה-45 עם בעיטה מצוינת, שקטעה בצורת שהחלה במאי 2011.

זה היה השער השלישי של כיאל במועדון הסקוטי ב-108 ההופעות שלו בכל המסגרות, ונראה כי גם בסקוטלנד התרשמו מהיכולת הגבוהה שהציג אמש. אומנם ישראלי נוסף בסלטיק, ניר ביטון, הורחק באדום ישיר לאחר שנכנס כמחליף, אך זה לא הפריע לחגיגה הפרטית של כיאל.

שחקן סלטיק בירם כיאל חוגג. Scott Heppell, AP
סוף סוף הבצורת נקטעה. כיאל/AP, Scott Heppell

בעיתונים של סקוטלנד הבוקר כינו את כיאל "הקשר הגיבור" ונכתב כי "זה היה כנראה המשחק הטוב ביותר של בירם כיאל בשנה האחרונה, אולי הטוב ביותר מאז הגיע לסקוטלנד. לא זכורה תצוגה טובה יותר שלו מזו".

כיאל עצמו התייחס בתקשורת הסקוטית לשער שכבש, ואפילו פתח תיאבון: "לא כבשתי שער כבר יותא משנה, אני כל כך שמח. לא ראיתי בדיוק מה קורה כשבעטתי ולא ניחשתי שזה ייכנס, אבל בסוף זה פשוט קרה. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר הוא שהשגנו שלוש נקודות. היינו חייבים לנצח, והרגשנו שהגיע לנו כי שיחקנו טוב נגד ברצלונה ומילאן ולא הצלחנו להוציא נקודות. עכשיו חלום ההעפלה לשלב הבא בחיים".

לסיום, החמיא כיאל לשוער פרייז'ר פורסטר, ששוב הציג יכולת מצוינת בין הקורות ורשם כמה הצלות מרשימות. "שאלו אותי עליו אחרי המשחק מול ברצלונה בעונה שעברה, והתשובה שלי הייתה דומה - הוא פשוט שוער מדהים. הוא כל כך חשוב עבורנו, והוא מוכיח את זה בכל משחק מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully