וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: ניצחונות לספרס והלייקרס, הפסד לת'אנדר

סן אנטוניו חגגה עם 101:123 מול אורלנדו, 94:108 ללייקרס על יוטה (20 נק' לפארמר). אוקלהומה, ללא דוראנט, הפסידה לסאנס

בלילה שבין ה-29 ל-30 באוקטובר תיפתח ליגת ה-NBA והקבוצות ממשיכות בהכנות לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה סן אנטוניו גברה על אורלנדו, דטרויט ניצחה את וושינגטון ואינדיאנה ניצחה באטלנטה. קובי בריאנט ראה את הלייקרס שלו מנצחים בביתם את יוטה במשחק בו ג'ורדן פארמר המשיך בגרף העלייה שלו כשקלע 20 נקודות והוליך את קלעי הצהובים-סגולים. קווין דוראנט קיבל מנוחה וראה את אוקלהומה סיטי מפסידה בפיניקס.

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. AP
הרים את הקהל. ג'ינובילי/AP

סן אנטוניו ספרס - אורלנדו מג'יק 101:123

ההתקפה של פופוביץ' עבדה מעולה. ברבע הראשון טים דאנקן שלח את מאנו ג'ינובילי לדאנק שהרים את הקהל, והספרס קלעו 33 נקודות. ברבע השני המגמה נמשכה, אורלנדו המשיכה לאבד והספרס התפוצצו עם 38 נקודות בדרך ליתרון 46:71. בשבל הזה היה ברור שמתוח כבר לא יהיה בטקסס והחבורה של פופ שייטה לניצחון שהעלה אותה ל-3:3 במאזן משחקי הקדם עונה. טוני פארקר קיבל מנוחה מפופוביץ' ולא התלבש. פטי מילס קלע 22 למנצחים, קאווי לאונרד הוסיף 22, הרכש החדש מרקו בלינלי תרם 16, דני גרין 14, ג'ינובילי ודאנקן הסתפקו ב-12 כל אחד. הרוקי ויקטור אולדיפו הצטיין בשורות המג'יק עם 22 נקודות, ארון אפללו הוסיף 17.

צפו בתקציר המשחק באתר ה-NBA

אטלנטה הוקס - אינדיאנה פייסרס 107:89

ההוקס עפו ליתרון 15:24 ברבע הראשון אבל איבדו אותו ברבע השני כשהפייסרס הפגיזו 31 נקודות לעומת 17, כשדייויד ווסט מככב בשורות האורחים. ברבע השלישי אינדיאנה המשיכה להגדיל את הפער, אטלנטה לא ידעה איך לעצור את ההפגזות של אינדיאנה מהשלוש (6 מ-12) וברבע האחרון היתרון של אינדיאנה נשמר עד לניצחון השני שלהם ברציפות במשחקי ההכנה (מאזן 5:2). ווסט הצטיין בשורות הפייסרס עם 24 נקודות ו-7 ריבאונדים, לואיס סקולה תרם 20 מהספסל ופול ג'ורג' רשם 17 נקודות ב-27:25 דקות. ג'ף טיג ומייק סקוט קלעו 17 כל אחד לאטלנטה שנפלה למאזן 5:1 בקדם עונה.

צפו בתקציר המשחק באתר ה-NBA

דייויד ווסט, אינדיאנה פייסרס. Julio Cortez, AP
האיש של הפייסרס בהתקפה. ווסט/AP, Julio Cortez

דטרויט פיסטונס - וושינגטון וויזארדס 96:99

שתיים מהקבוצות המסקרנות במזרח נפגשו בפאלאס. הפיסטונס, שאיבדו את צ'רלי וילאנואבה לפני המחצית בגלל פציעה בגב, כבר הוליכו ביתרון 18 ברבע השלישי, אבל הוויזארדז חזרו לאט לאט בזכות יכולת טובה של ג'ון וול וקווין סרפין עד שהשוו ל-83:83 ברבע הרביעי. אבל אז הגיע צ'ונסי בילאפס עם שלשה גדולה, וויל ביינום הוסיף נקודות ודטרויט רשמה ניצחון שני מתוך שישה במשחקי ההכנה. גרג מונרו בלט בדטרויט עם 18 נקודות, קייל סינגלר הוסיף 14. הוויזארדס (5:1), שהפסידו משחק שלישי רצוף, קיבלו 17 נקודות מבראדלי ביל ו-14 מסרפין. ג'ון וול הסתפק ב-11.

לוס אנג'לס לייקרס - יוטה ג'אז 94:108

הלייקרס סבלו מקשיי התעוררות ואפשרו לג'אז לשלוט ברבע הראשון, אבל אז החלו לספק לאוהדים שוא טיים עם דאנק אדיר של קסבייר הנרי וברבע שני קלעו 33 נקודות בדרך ליתרון 45:51 במחצית. ברבע השלישי הלייקרס שמרו על יתרונם וברביעי יוטה התקרבה למינוס 4, אבל ג'ורדן פארמר עם משחק מצוין של 20 נקודות, היה שם יחד עם ג'ודי מיקס (15 נקודות) כדי להבטיח את הניצחון. אגב, פארמר נראה טוב למדי במשחקי קדם העונה. בשני המשחקים הקודמים שלו הוא רשם משחק אחד של 9 נקודות, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות, ובמשחק שקדם לו הרשים עם 12 נקודות ו-7 אסיסטים. פאו גאסול הוסיף 9. גורדון הייוורד הוביל את הג'אז עם 15.

גארד לוס אנג'לס לייקרס ג'ורדן פארמר (שמאל). Jeff Gross, GettyImages
נראה טוב יותר ממשחק למשחק. פארמר/GettyImages, Jeff Gross

פיניקס סאנס - אוקלהומה סיטי ת'אנדר 76:88

בלי קווין דוראנט, ניק קוליסון ודרק פישר שקיבלו מנוחה, וללא ראסל ווסטברוק הפצוע, אוקלהומה סיטי נראתה כמו שמשון הגיבור בלי שיער. הסאנס ניצלו זאת, הובילו בסוף רבע הראשון, ולא שמטו את היתרון עד לסיום. ג'ראלד גרין ואריק בלדסו הוליכו את פיניקס עם 15 נקודות כל אחד, פי.ג'יי טאקר הוסיף 13. רג'י ג'קסון היה האיש של אוקלהומה סיטי בהתקפה עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully