וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "זו הייתה הופעה פנטסטית"

בגרמניה החמיאו לקלופ המורחק, שראה את קבוצתו חוגגת על ארסנל פיקה: "ממתי תיקו בסן סירו זה רע? איבדנו פרופורציות"

אם מישהו חיפש עוד אינדיקציה לחוזק של דורטמונד העונה, הוא קיבל אותה הערב (שלישי) כשסגנית אלופת אירופה חזרה בלונדון עם ניצחון חוץ איכותי במיוחד אחרי 1:2 על ארסנל. הגרמנים הנחילו לתותחנים הפסד ראשון לאחר חודשיים, נהנו משערים של מחיטריאן ולבנדובסקי והתגברו על שער של ז'ירו כדי לצאת עם שלוש נקודות יקרות במיוחד בבית לא פשוט.

יורגן קלופ מאמנה המורחק של דורטמונד ביציע (מימין). Kirsty Wigglesworth, AP
עוד משחק ביציע, עוד ניצחון. קלופ/AP, Kirsty Wigglesworth

"מסיבת הטריבונה של קלופ" הייתה הכותרת של "בילד" לאחר ניצחונה של דורטמונד, שרשמה ניצחון שני בליגת האלופות. "קלופ קפץ באוויר, הניף אגרוף וחגג כמו שהוא יודע את השערים".

"זו הייתה הופעה פנטסטית", אמר מנג'ר דורטמונד, יורגן קלופ, ששוב ראה את המשחק מהיציע. "ארסנל היא קבוצה שנמצאת בכושר נפלא כרגע והצלחנו לגרום להם להרבה מאוד בעיות. זה היה משחק פתוח שהצלחנו לבסוף לנצח בזכות מהלך פנטסטי".

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר אמר: "קשה לקבל את ההפסד הזה. אני מסכים שאולי לא היינו במיטבנו ביציאה קדימה. הפסדנו את המשחק בגלל שרצינו מאוד לנצח, ושכחנו שאם אתה לא יכול לנצח את המשחק, לפחות אל תפסיד אותו. זה הדבר הכי מעצבן, כי השקענו הרבה מאמץ הערב".

על המשחק עצמו אמר הצרפתי: "התחלנו בצורה מאוד מהוססת. נפלנו לפיגור וזה הקשה עלינו לחזור למשחק, אבל חזרנו לעצמנו במחצית השניה. פשוט שכחנו להיות זהירים ושילמנו על זה".

קשרה של ארסנל, מיקל ארטטה התאכזב מאוד לאחר ההפסד לגרמנים, ואמר: "זה הולך להיות מאוד קשה עכשיו. זה כנראה הבית הכי קשה בליגת האלופות אבל אני עדיין מאמין שאנחנו מסוגלים לעבור לשלב הבא".

מאמן מילאן מסמיליאנו אלגרי. רויטרס
מרוצים מהתוצאה. אלגרי/רויטרס

ברצלונה עברה את החזרה הגנרלית לקלאסיקו עם 1:1 בסן סירו מול מילאן. ליאונל מסי פתח לראשונה מאז שנפצע לפני כשלושה שבועות, וכבש את השער לזכות הקטלאנים. "קלאסיקה אירופית עם הרבה ספקות", הייתה הכותרת של "אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני בתום המפגש בין מילאן לברצלונה. "נקודה חשובה לברצלונה, שנראתה טוב, אבל חסרה מחץ ארבעה ימים לפני הקלאסיקו".

"הגיע לנו לנצח", טען מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו, "הגענו למצבים אבל הכדור לא נכנס. התוצאה טובה כי היא עוזרת לנו לשמור על ראשות הבית. עשינו טעויות ונענשנו. קשה לשחק מול קבוצה שסוגרת כל כך טוב. אני אופטימי מאוד, אמנם סיימנו בתיקו בשני המשחקים האחרונים שלנו אבל אנחנו ממשיכים להתפתח ולהשתפר".

צ'אבי סיכם: "היו לנו הזדמנויות אבל היה חסר לנו רק לכבוש. הקבוצה נראית טוב. תמיד קשה לשחק כאן, אבל תמיד אנחנו רוצים להשיג כאן את שלוש הנקודות". לקראת המפגש המסקרן מול ריאל מדריד אמר הקשר: "אנחנו בלתי מנוצחים, נראים טוב. אני מאמין שנגיע לקלאסיקו עם הרבה עוצמות".

מי שמאוד לא אהב את הביקורות מצד התקשורת הוא ג'רארד פיקה, שתקף ב"אל מונדו": "זה פשוט לא פייר כלפי הקבוצה שלנו. אנחנו יוצאים מפרופורציות לגמרי. ממתי תיקו בסאן סירו זו תוצאה טובה? אני לא מבין את זה. אולי כולם התרגלו לטוב מדי, והניצחונות שלנו בשנים האחרונות העלו את הרף. אבל להגיע לכאן ולחשוב שננצח 0:3 בקלות, זה כבר משהו אחר. אני יכול לומר שאני גאה מאוד בקבוצה ומרוצה מהתוצאה".

מנג'ר מילאן, מאסימיליאנו אלגרי החמיא לשחקניו ואמר: "החבר'ה שיחקו משחק טוב, לא נתנו לברצלונה שום מקום להיות מסוכנת ולתקוף במתפרצות. עשינו רק טעות אחת בהגנה והם הענישו אותנו על זה. יצרנו יותר הזדמנויות הערב מאשר במשחק בעונה שעברה בו ניצחנו אותם, אבל זוהי תוצאה טובה עבורינו כי עדיין יש לנו יתרון של שתי נקודות על סלטיק".

קפטן מילאן, ריקרדו מונטוליבו, אמר: "הפעם, שלטנו בכדור טוב יותר מאשר במפגש מול בארסה בעונה שעברה. היו לנו שתיים-שלוש הזדמנויות לכבוש, אבל לצערנו לא עשינו זאת. זו תוצאה טובה עבורנו, אבל אנחנו קצת מאוכזבים כי רצינו שלוש נקודות. אם אנחנו משחקים כמו קבוצה, אנחנו יכולים להתמודד מול כל יריבה".

שחקן סלטיק בירם כיאל חוגג. Scott Heppell, AP
ניצחון ראשון בשלב הבתים. כיאל/AP, Scott Heppell

המשחק בין סלטיק לאייאקס, שבו כבש בירם כיאל את השני של קבוצתו ובו הורחק גם ניר ביטון, הוציא את המאמן ההולנדי פרנק דה בור מאוכזב. אייאקס שלטה יותר בכדור (59% מול 41%), בעטה יותר לשער (15 מול 10), אך הפסידה 2:1. הסקוטים רשמו את ניצחונם הראשון בשלב הבתים, וממוקמת שלישית בבית ח' עם שלוש נקודות. אייאקס עדיין ללא ניצחון, והיא אחרונה בבית עם נקודה אחת בלבד.

רונלד דה בור היה מאוכזב מאוד בסיום: "אמרתי לשחקנים שלי שלפעמים הקבוצה הטובה יותר לא תמיד מנצחת. נתנו פנדל מיותר, שלטנו, אבל יצאנו בידיים ריקות. אם אננחנו נשחק כמו שצריך, אני בטוח שנוכל לנצח במשחק הבא".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Martin Meissner, AP
תגיד לנו מה אתה באמת חושב. מוריניו/AP, Martin Meissner

צ'לסי חגגה עם 0:3 בחוץ על שאלקה. הבלוז מצויים בכושר נהדר והמנג'ר ז'וזה מוריניו חגג ניצחון בגלזנקירשן באותה תוצאה ממש כמו שהשיג באצטדיון הזה עם פורטו מול מונאקו בגמר האלופות ב-2004.

מנג'ר צ'לסי, ז'וז'ה מוריניו היה מאושר לאחר המשחק ואמר: "זה היה ניצחון חשוב עבורינו. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק מול באזל שהיכולת שלהם היתה זבל ושאנחנו חייבים לתקן זאת, ומאז ניצחנו שני משחקים רצופים בחוץ".

פרננדו טורס, שסוף סוף מתחיל לתרום לצ'לסי וכבש צמד, אמר: "למזלנו כבשנו מהר את השער הראשון. במחצית השנייה, היכולת האישית עשתה את ההבדל. חשוב מאוד שלקחנו את כל שש הנקודות האחרונות במשחקי החוץ".

בשאלקה לעומת זאת היו המומים מההפסד הביתי הכואב. "זה היה חוסר מזל גדול מבחינתנו לספוג ממצב נייח", אמר יאנס קלר, מנג'ר הגרמנים. "למרות זאת, יצרנו מצבים, והיינו צריכים להפוך חלק מהם לשערים כי אתה לא מקבל הרבה הזדמנויות להבקיע מול קבוצה כמו צ'לסי".

פרננדו טורס שחקן צ'לסי חוגג (מימין) עם גארי קייהיל. רויטרס
סוף סוף מתחיל לתרום. טורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully