וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוני לוי מועמד לאימון נבחרת קפריסין

באי השכן טוענים: אחד משני המועמדים הסופיים. במקביל, גורמים בהתאחדות דוחפים למינויו למאמן נבחרת ישראל

רוני לוי הוא אחד משני מועמדים לאמן את נבחרת קפריסין בקמפיין מוקדמות יורו 2016, כך על פי דיווחים בתקשורת באי השכן. ההתאחדות הקפריסאית צמצמה את הרשימה לשני מאמנים: הקפריסאי פמבוס חריסטודולו ולוי וכעת צריכים שם להחליט האם ללכת על מאמן זר או מקומי. חריסטודולו, אגב, היה האיש שהחליף את לוי לאחר שזה פוטר מאנורתוזיס אשתקד, אך חוזהו לא הוארך לאחר סיום העונה.

נבחרת קפריסין סיימה את קמפיין מוקדמות המונדיאל במקום האחרון בבית ה', שכלל גם את שוויץ, איסלנד, סלובניה, נורבגיה ואלבניה. הקפריסאים השיגו חמש נקודות בלבד (ניצחון ביתי על איסלנד 0:1 ותוצאות תיקו מאופסות בבית מול שוויץ ואלבניה). שני מחזורים לסיום הקמפיין התפטר המאמן היווני ניקוס ניופליאס וכעת מחפשים בהתאחדות מחליף קבוע.

במקביל למועמדותו לנבחרת קפריסין, לוואלה! ספורט נודע שגורמים במזכירות והנהלת ההתאחדות לכדורגל רוצים מאוד לראות את לוי כמאמן נבחרת ישראל. לוי נחשב למועמד ראוי למקרה שיוחלט לחפש לאלי גוטמן מחליף, גם משום שהוא נחשב למאמן בכיר שמעוניין לאמן את הנבחרת, וזאת בניגוד לאברהם גרנט שמתלבט מאוד. גורם במזכירות אף שוחח בימים האחרונים על העניין הזה עם אבי לוזון, שטען כי יחליט לגבי מינוי המאמן הלאומי בסביבות חודש דצמבר, אז תתכנס גם האסיפה הכללית של ההתאחדות. לוזון, שרוצה להתמודד לתפקיד למרות ניסיונות של יו"ר ההסתדרות עופר עיני לשנות את דעתו, יכריז על המועמד בכל מקרה עד חודש ינואר.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שדרוג משמעותי בקריירה? לוי/קובי אליהו

כזכור, לוי הדריך במשך שנה וחצי את אנורתוזיס והוא נחשב לאיש מקצוע מוערך מאוד באי השכן. הוא לקח את הקבוצה למקום הרביעי בעונת 2011/12 ואשתקד פוטר בתום העונה הסדירה למרות שזכה בתואר מאמן הסיבוב ובמשך חלקים גדולים של העונה הוביל את הטבלה.

לוי שהה לאחרונה בקפריסין ואף הגיע לסיכום בעל פה עם ראשי האלופה אפואל ניקוסיה על אימון הקבוצה, אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון. המאמן בן ה-47 אימן בליגה הרומנית את אוניראה (2009/10) ולתקופה קצרה את סטיאווה בוקרשט (2011). בישראל לוי זכה כמאמן בשלוש אליפויות במכבי חיפה וכן הדריך את מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully