וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון מתקרב לק.פ.ר. המטרה: לצרפו לפני ברנלי

22.10.2013 / 10:43

פערים קטנים בשיחות עם הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, שרוצה לצרף את קפטן הנבחרת לפני משחק העונה, והציעה לו חוזה לשנתיים

התקדמות נוספת נרשמה אמש (שני) בהעברתו של יוסי בניון, לק.פ.ר של הארי רדנאפ. אתמול נמשכו השיחות בין הצדדים, כשלבניון הוצע חוזה לשנתיים. המטרה של ק.פ.ר היא לצרף את הקשר הישראלי עוד לפני המשחק המסקרן בין שתי מוליכות הטבלה בצ'מפיונשיפ, כשברנלי תארח אותה עם יתרון של שתי נקודות בפסגה ומשחק עודף.

ההתקרבות הזאת מגיעה בצל הידיעה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, לפיה בניון יחתום באחת משלוש קבוצות בליגת המשנה אנגליה, שבניהן הוזכרה גם ק.פ.ר. התקשורת האנגלית דיווחה ביום ראשון כי הקשר צפוי לסגור בקבוצה לאחר שדחה הצעות מחטאפה ואולימפיאקוס. בניון, כזכור, סיים את העונה החולפת במדי צ'לסי, עימה זכה בליגה האירופית. הופעת הליגה האחרונה שלו הייתה בחודש אפריל, ומאז תום העונה הוא מחפש אופציות טובות, בעיקר בלונדון.

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל ביציע. ברני ארדוב
יערוך בכורה במשחק העונה בצ'מפיונשיפ? יוסי בניון/ברני ארדוב

קווינס פארק ריינג'רס ירדה אשתקד מהפרמיירליג, וכעת, אחרי 11 מחזורים בליגת המשנה, היא מדורגת במקום השני, שתי נקודות בלבד מאחורי המוליכה ברנלי. בקבוצה ניתן למצוא מספר שמות מוכרים כגון ג'ואי בארטון, שון רייט פיליפס, רוברט גרין, ג'רמיין ג'נאס, ניקו קרנצ'אר, בובי זאמורה ואחרים. בעלי הקבוצה הוא המיליונר המלזי טוני פרננדס, שהפך למחזיק המניות העיקרי של המועדון בקיץ 2011, ומאז השקיע מיליוני דולרים בנסיון להפוך את הקבוצה הלונדונית לחברת קבע בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully