וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בגרמניה, כ-1,000 אוהדים יגיעו?

23.10.2013 / 0:05

האלופה מתכוננת למשחק הליגה האירופית מול פרנקפורט, עם יצחקי וללא מיכה. גרסיה: "גם לברנבאו אנחנו נוסעים כדי לנצח"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: יאיר דניאל

אחרי שניצחה ביום ראשון את רמת השרון והגדילה את הפער בפסגה, מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הקשה שמצפה לה ביום חמישי הקרוב, בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט הגרמנית, במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטיסה עברה בשלום. פאולו סוזה עם עוזרו ויקטור סאנצ'ס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה נחתה הערב (שלישי) בפרנקפורט, לקראת המשחק נגד איינטרכט פרנקפורט ביום חמישי, במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. מזג אויר מעונן וטמפרטורה של 24 מעלות, קיבלו את פני הצהובים שהגיעו בטיסה ישירה מתל אביב. נכון לעכשיו הבטיחו יותר מ-37 אלף צופים את מקומם באצטדיון הקומרסבנק לקראת ההתמודדות, כאשר ההערכות מדברות על יותר מ-1,000 אוהדי מכבי שילוו את הקבוצה למשחק. מכבי מדורגת כעת במקום השני בבית, עם ארבע נקודות משני המשחקים הראשונים ובקבוצה מאמינים שארבע או חמש נקודות נוספות, בארבעת המשחקים שעוד נותרו, עשויים להספיק בכדי להבטיח העפלה היסטורית ודי מפתיעה לשלב הבא.

מי שלא המריא עם הקבוצה לגרמניה הוא דור מיכה הקשר, שסובל מקרע במפשעה. מיכה נשאר בארץ לאימונים וטיפולים אישיים. לעומתו, ברק יצחקי, שנמצא בשלבי החלמה, יצא עם הקבוצה ויש סיכוי שייטול חלק במשחק. אגב, מי שישפוט את המשחק יהיה האיטלקי אנטוניו דאמאטו, ששפט את מכבי תל אביב לפני שנתיים במשחק באתונה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית מול פנאתינייקוס.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קרלוס גרסיה עם מונס דאבור. קובי אליהו
דרוך לקראת פרנקפורט. גרסיה/קובי אליהו

קרלוס גרסיה, בלמה של מכבי שפתח את העונה מצוין, שידר ביטחון לקראת המשחק במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר: "יש לנו ביטחון כי אנחנו בכושר טוב. ניסע לגרמניה כדי להביא תוצאה טובה. המנטליות שלנו היא להביא ניצחון, גם לברנבאו ניסע כדי לנצח. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

על העובדה שהקבוצה לא ספגה שערים בליגה, אמר גרסיה: "אני חושב שמדובר בעבודה של כולם בהגנה. גם החלוצים והקשרים, לא רק השוער והבלמים. שחקני ההתקפה שלנו לוחצים הרבה, כשאנחנו מאבדים הם לוחצים ולכן אנחנו לא מקבלים הרבה גולים".

מונס דאבור, חלוצה של מכבי, שחזר לאחרונה לרוטציה בקבוצה, התייחס בעיקר על העובדה שהעונה הוא מקבל פחות דקות בקבוצה: "אני חושב שתמיד כיף לחזור לשחק. אני תמיד מאמין ואתן את כולי למועדון הזה. אני רק מקווה שאקבל כמה שיותר דקות. שחקן במכבי תל אביב צריך להתמודד עם העובדה שיש הרבה תחרות".

על העובדה שכאלף אוהדים של מכבי צפויים להגיע למשחק, אמר: "תמיד כיף שמגיעים איתנו הרבה אוהדים, בעיקר למשחקי חוץ. זה נותן לנו הרבה ביטחון". על המטרות במפעל: "אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על המשחק הזה ספציפיות. אסור לשכוח שאנחנו משחקים מול קבוצה ברמה עולמית, פרנקפורט קבוצה נהדרת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוכנים למבחן הגדול. שרן ייני, גל אלברמן, ברק יצחקי וערן זהבי בטיסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully