וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פולהאם הביסה 1:4 את קריסטל פאלאס

הקוטג'רס ברחו מהתחתית, ונהנו משערים מדהימים של קסאמי וסידוול. ברבאטוב וסנדרוס השלימו. בילבאו - ויאריאל 0:2

המחזור השמיני בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם קרב תחתית שלא הבטיח יותר מדי, אבל קיים הרבה. פולהאם התארחה בדרבי לונדוני קטן אצל קריסטל פאלאס וחזרה מפיגור מוקדם כדי לנצח 1:4, כשהיא נהנית משערים מצוינים.

דימיטאר ברבאטוב פולהאם חוגג שער עם פיליפ סנדרוס סטיב סידוול. רויטרס
איזה ערב גדול לפולהאם. ברבאטוב וסנדרוס חוגגים/רויטרס

המארחים, שספגו הפסד ליגה חמישי ברציפות ונותרו עמוק מתחת לקו האדום, עם שלוש נקודות בלבד במאזנם, עלו ליתרון כבר בדקה השביעית, כאשר אדריאן מריאפה נגח מקרוב פנימה. אבל שם החלה ההצגה של הקוטג'רס. פאחתים קסאמי השווה עם ביצוע אדיר בדקה ה-19. הוא עצר את הכדור על החזה ומקצה הרחבה, מהאוויר, ירה פצצה לפינה הרחוקה. שער ענק.

רגע לפני המחצית, סטיב סידוול השלים את המהפך עם עוד שער גדול. כדור חופשי פגע בחומה וחזר אליו והוא הניף רגל ובעט את הכדור המקפץ מ-20 מטרים היישר אל בין החיבורים. הכתישה נמשכה ובדקה ה-50 דימיטאר ברבאטוב נגח פנימה את השלישי. חמש דקות לאחר מכן, פולהאם השלימה את החגיגה עם עוד שער נאה, הפעם בחצי מספרת של פיליפ סנדרוס הבלם השוויצרי. 1:4 פנטסטי בסיום.

* המחזור התשיעי בליגה הספרדית הגיע לסיומו הערב. לבאנטה רשמה ניצחון חוץ חשוב 0:1 על סלטה ויגו, שנותרה מתחת לקו האדום. פאפקולי דיופ כבש את שער הניצחון היקר לצפרדעים בדקה ה-89. אתלטיק בילבאו השיגה ניצחון ביתי על ויאריאל בתוצאה 0:2 בזכות שני שערים מהירים של מיקל ריקו (33) ואריץ אדוריז (35).

במשחק נוסף, בילבאו מארחת את ויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully