וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תיקו למכבי נתניה, מהפך גדול לקטמון

ז'אן וערן לוי הורחקו, המוליכה הסתפקה ב-1:1 ביתי מול הפועל רמת גן. העולה החדשה ניצחה 2:4 באום אל פאחם, ניצחון ליבנה

קובי אליהו

המחזור השביעי בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. במוקד, המוליכה מכבי נתניה סבלה משתי הרחקות והסתפקה ב-1:1 ביתי מול הפועל רמת גן. הפועל קטמון ניצחה במשחק מרתק 2:4 באום אל פאחם. מכבי יבנה ניצחה 1:2 את אחי נצרת.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
משחק מתסכל לנתניה. ערן לוי/ברני ארדוב

מכבי נתניה - הפועל רמת גן 1:1

גיא לוי הגיעה במשחק הבכורה שלו לעיר היהלומים, למשחק מול המוליכה שידעה שניצחון ייתן לה יתרון של שש נקודות בפסגה. אלא שהדברים ממש לא הלכו לפי התכנון של נתניה, שספגה מפנדל מפוקפק של עומר בוקסנבוים בדקה ה-12. הצרות נמשכו כאשר ליאור ז'אן ראה אדום ישיר על כניסה מסוכנת בדקה ה-36 ולאחר שיוסי מזרחי ביצע חילוף כפול כבר במחצית הראשונה, נתניה הצליחה לאזן בעשרה שחקנים, מנגיחה של קובי חסן בדקה ה-65. עשר דקות לאחר מכן, ערן לוי ראה גם הוא את האדום ונתניה נותרה בתשעה שחקנים, אבל האורדונים לא הצליחו לנצח.

מכבי יבנה - אחי נצרת 1:2

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, מכבי יבנה עברה לארח באשדוד בעקבות השזרוע בנס ציונה, והמגרש האיר לה פנים. יוסי זוזוט הסיט את שוקי נגר לקישור האחורי, הוריד את אורן ניסים לספסל ובא על שכרו. כבר אחרי חצי דקה הגנת אחי נצרת כשלה, ונבו מזרחי בעט כדור שנהדף על ידי גד עמוס ואיכשהו התגלגל פנימה. השוויון הגיע בדקה ה-49 כשכדור קרן מצא את סרג? איילי שדחק מקרוב, אבל ניסים נכנס כמחליף ובדקה ה-72 נגח לחיבורים את שערו הראשון העונה, אחרי כדור חופשי של נגר. ניצחון שני העונה ליבנה.

מכבי אום אל פאחם - הפועל קטמון 4:2

משחק מרתק באום אל פאחם, שם העולה החדשה ניצלה את הסגל החסר של המארחת, שמצויה בקשיים גדולים וצברה את ניצחונה השני העונה כדי לברוח מעט מהאזור המסוכן. אום אל פאחם פתחה בסערה וכבר בדקה ה-23 הוליכה 0:2 מצמד של שרון גורמזנו, אבל בדקה האחרונה של המחצית הראשונה הכול השתנה. יהודה חוטה הורחק, שי אהרון צימק בפנדל וקטמון יצאה לדרך חדשה. יותם פנסו איזן בדקה ה-57 ועידן שמש סידר את הניצחון הדרמטי בדקות 84 ו-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully