וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לדני חלוץ: "אסור לתת יד לרמיסת התקנון"

21.10.2013 / 16:18

האדומים יצאו למלחמה בפרשת נעימי ופנו במכתב רשמי ליו"ר האיגוד: "הקבוצות המעורבות לא רלוונטיות, זה פתח מסוכן"

פרשת יובל נעימי מסרבת לגווע. לאחר שנודע על כוונתה של מכבי תל אביב לשחרר את השחקן לגלבוע/גליל העונה, בשל הסגל העמוס בו מחזיקים הצהובים, היריבה העירונית הפועל תל אביב היא זו שמתפנה להשיב מלחמה.

הנהלת האדומים פנתה היום במכתב רשמי אל יו"ר איגוד הכדורסל, דני חלוץ, בבקשה למנוע את מה שהיא מכנה "רמיסת התקנון בעסקת נעימי".

יובל נעימי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הבלגן סביבו נמשך. נעימי/ברני ארדוב

יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, כתב לחלוץ: "כידוע לך, בימים האחרונים הועלתה האפשרות כי קבוצה (מכבי תל אביב) תשאיל שחקן אשר חתום אצלה (יובל נעימי) לקבוצה אחרת, למרות שהשחקן עבר את גיל 26 ולכן השאלתו מנוגדת לתקנון האיגוד ולחוזר שנשלח את קבוצות הליגה לקראת תחילת עונה הכדורסל, בו נכתבה הוראה זו בפירוש".

בהמשך נכתב בין היתר: "עם היוודע הדבר, עת התרענו על כך - אנו וגורמים אחרים, החלו ניסיונות "לעקוף" את התקנון באמצעות שיטות שונות... מיותר לציין כי מדובר באותה גברת בשינוי אדרת ואין כאן אלא ניסיונות בוטים לעקוף את תקנון האיגוד... כמובן ששמות הקבוצות המעורבות במקרה דנן אינן רלוונטיות אלא המהות. אסור לתת יד לרמיסה כה גסה של התקנון... אנו דורשים בתוקף כי הנושא יועבר ליועץ המשפטי לקבלת חוות דעת. רמיסת התקנון בצורה כה בוטה במקרה זה עלולה להוביל לרמיסת התקנון גם במקרים נוספים. זה פתח מסוכן שלא רצוי לפתוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב המלא כפי שנשלח. לקריאה לחצו על התמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully