וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייס קרים: "אני זקוק לגב של האוהדים"

21.10.2013 / 13:04

הקשר שזכה לביקורות צפוי לפתוח ורוצה את תמיכת הקהל. 300 כרטיסים נותרו למכירה. קובי מויאל: "מקנא בשחקנים של בית"ר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב (שני, 21:00, ערוץ 1 וערוץ 511 HD) נגד הפועל תל אביב בטדי. שחקני הקבוצה יגיעו אחר הצהריים למתחם האימונים בבית וגן להתארגנות ואסיפה קצר, ולאחר מכן ימשיכו לאצטדיון. בבית"ר יזהירו את השחקנים שלא להיסחף עם הטירוף הצפוי בטדי, ולהימנע מעימותים שעשויים להביא להרחקות ולגרום נזק לקבוצה.

קשר הקבוצה אייס קרים אמר לקראת המשחק: "הפועל תל אביב קבוצה חזקה, אבל בבית שלנו עם הקהל שלנו אנחנו צריכים להיות דומיננטיים ולעשות הכל כדי לנצח את המשחק ולהביא שמחה לאוהדים. זאת זכות להיות חלק מערב כזה". שנשאל על הביקורות של הקהל נגדו אמר הקשר: "זה לא נעים שכל נגיעה בכדור הקהל מתעצבן, אבל הרבה אוהדים דיברו איתי השבוע והם הבטיחו שהם שמים הכל מאחור ונותנים גב מלא לכל השחקנים ומאמינים בי ובכולם שנשמח אותם הערב. אני זקוק לגב הזה".

מתוך 2,400 כרטיסים שהופשרו אמש ליציע הצפון מזרחי והיציע הצפון מערבי נמכרו מעל 2,000 ובשעה 15:00 יועמדו למכירה בקופות קצת יותר מ-300 כרטיסים שצפויים להיחטף מיידית ולהשלים כ-30,500 איש הערב בטדי, הכמות הגדולה ביותר שראה האצטדיון אי פעם.

טאדאס קיאנסקאס מול אוסה גואובדיה אייס קרים. ברני ארדוב
"זה לא נעים שכל נגיעה בכדור הקהל מתעצבן". אייס קרים/ברני ארדוב

קובי מויאל לא יעלה הערב לכר הדשא בטדי, אבל הקשר האחורי שגדל במדי הקבוצה מהבירה וכעת משחק בשריף טירספול המולדובית, בהחלט ידאג להתעדכן.

מויאל פרסם היום סטטוס בדף הפייסבוק שלו וכתב: ?אמנם אני פוגש את טוטנהאם ביום חמישי במשחק חשוב ומרגש, אבל לפני כן גם היום זה יום מיוחד ומרגש עבורי. המפגש בין בית"ר להפועל כל פעם מחדש מעלה בי צמרמורת והתרגשות. אפשר להגיד שאני מקנא בשחקנים היום לקראת המשחק ולקראת האווירה שתהיה באצטדיון. מאחל לבית"ר ולחברים שלי לנצח ולשמח את עשרות אלפי האוהדים שצמאים להצלחות ולשמחה. אני מקווה שאני אשאר רגוע באימון ולא אחשוב שבטעות עליתי למשחק?.

כפי שהקשר האחורי ציין, הוא ואלופת מולדובה יארחו ביום חמישי את טוטנהאם בליגה האירופית. שריף מוליכה את הליגה המקומית עם 29 נקודות מ-12 משחקים ויש לה שתי נקודות בבית י' של הליגה האירופית, אחרי שתי תוצאות תיקו נגד טרומסו הנורבגית ואנז'י מחצ'קאלה הרוסית.

יאיר אלטמן מוואלה! חדשות מוסיף כי משטרת ירושלים עצרה היום לחקירה שני אוהדי בית"ר ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, החשודים כי איימו בפייסבוק לפגוע באוהדי הפועל תל אביב כאשר יגיעו למשחק הכדורגל שיתקיים הערב בין הקבוצות. אחד מהם הוא תושב יישוב הסמוך לירושלים והשני מתגורר במרכז הארץ. בידי המשטרה זהותם של אוהדים נוספים שאיימו ברשתות החברתיות לפגוע באוהדי הפועל תל אביב. אלה צפויים להיעצר בהמשך.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט מול שחקן בית"ר ירושלים קובי מויאל. קובי אליהו
"מקווה שאני אשאר רגוע באימון ולא אחשוב שבטעות עליתי למשחק?. מויאל מול ורמוט באחד ממפגשי העבר/קובי אליהו

סידורי ההגעה של אוהדי בית"ר ירושלים:

קו מספר 222 - מחניון הלאום דרך חניון לורך לאצטדיון טדי (החניה בחניונים וההסעה חינם).

קו מספר 333 - מחניון הר הרצל דרך חניון בייט לאצטדיון טדי (החניה בחניונים וההסעה חינם).

ההסעות יצאו לכיוון האצטדיון החל מהשעה 18:00.

ההסעות חזרה לחניונים יצאו מטדי מיד עם סיום המשחק ויפעלו עד השעה 23:30 מנקודות הורדת הנוסעים, בסמוך לאצטדיון.

חברת אגד תתגבר לפני המשחק ולאחריו את קווי השירות המגיעים לאזור האצטדיון במטרה לאפשר לאוהדים להגיע למשחק במהירות ובבטחה.

לא תותר הגעת כלי רכב פרטיים למתחם אצטדיון טדי.

משטרת ישראל תסגור לתנועה את ציר בנבנישתי מכיוון צומת רחוב דב יוסף לכיוון קניון מלחה – מומלץ להשתמש בצירי התנועה החלופיים: ציר גולומב וציר דב יוסף.

המוקד העירוני 106 ומרכז ניהול התנועה של העירייה יתוגברו במהלך המשחק במטרה לתת מענה לזרימת התנועה ולפניות התושבים וקהל האוהדים.

העירייה תסייע לבית"ר ירושלים באמצעות פקחים עירוניים אשר יסייעו בהכוונת התנועה ושמירה על הסדר בשטחי האצטדיון.

סידורי ההגעה של אוהדי הפועל תל אביב:

אוהדי הפועל תל אביב יגיעו למגרש החנייה שבמלחה סמוך לגן החיות. משם ייצאו בהסעות מאורגנות, שילוו על ידי שוטרים אל המגרש ליציע הצפוני.

המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים וכן סדרנים לשמירת הסדר והאבטחה. לבאי האצטדיון מומלצת הגעה בתחבורה ציבורית, כמו כן מומלץ לא להגיע עם כלי רכב פרטיים לקרבת האצטדיון, עקב מיעוט במקומות חנייה.

ממשרד "לאן" נמסר כי רוכשי הכרטיסים יוכלו לאסוף אותם בקופה שתוצב באיזור היציע הצפוני שיאובטח ויהיה סטרילי בעבור אוהדי הפועל ת"א

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully