וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנינג: "זה היה מיוחד, אבל לקח הרבה אנרגיות"

21.10.2013 / 12:58

הק"ב התרגש, אך הפסיד בחזרה לאינדיאנפוליס: "מקווה שניפגש שוב בפלייאוף". בליצ'יק כועס: "לא ראיתי עבירה". בראדפורד וקושינג גמרו את העונה, ג'יי קאטלר ייבדק

מאז חזר ברט פארב עם מינסוטה ללמבו פילד, לפגוש את גרין ביי ב-2009, לא היה קאמבק מרגש כל כך ב-NFL כמו זה שאירע הלילה (בין ראשון לשני), כאשר פייטון מאנינג הגיע למקום ששימש לו כבית לאורך עשור וחצי, אינדיאנפוליס. סרטון עם כל הרגעים הגדולים שלו הוקרן על המסכים ודקה שלמה של סטנדינג אוביישן מצד הקהל הנרגש במהלך החימום הסתיימה בכך שמאנינג הוריד את הקסדה ומילמל "תודה רבה", אבל על כר הדשא כל הסנטימנטים של המארחים כבר נעלמו והם הנחילו לדנבר ופייטון את הפסדם הראשון העונה, 39:33 במשחק נהדר, בו בלט היורש, אנדרו לאק.

"אני מקווה שנזכה לשחק שוב מול הקולטס, כי זה אומר שנגיע לפלייאוף", אמר מאנינג בסיום, "אני חושב שהפעם הבאה תהיה קלה יותר, כי השבוע הזה היה מאוד אמוציונלי וזה הוציא מכולם הרבה אנרגיות. המחווה שהכינו לי הייתה מאוד נחמדה, אני מעריך את האוהדים על הדרך בה קיבלו אותי, זה היה מיוחד ותמיד אזכור את זה. הייתי מאוד נרגש בהתחלה, אבל אני חושב שהגעתי מוכן לשריקת הפתיחה".

פייטון מאנינג שחקן דנבר ברונקוס. Michael Conroy, AP
כבר בהתחלה רשם מאמץ לא פשוט. מאנינג/AP, Michael Conroy

אגב, באופן די מפתיע, הגיבור האמיתי של הערב לא היה מאנינג, אפילו לא לאק, אלא הפאנטר של הקולטס, פאט מק'פי, שהציל טאצ'דאון בהחזרה של טרינדון הולידיי עם תיקול אדיר של קסדה בקסדה. נדמוקונג סו, שחקן ההגנה הקשוח של דטרויט, שזוכה לקנסות רבים על תיקולים דומים, תהה בחשבון הטוויטר שלו האם למק'פי מצפה גורל דומה והפאנטר, שבמהלך השידור נטען עליו ש"המהלך הזה יהפוך אותו לאגדה בקרב בועטים בכל מקום", ענה: "העובדה שסו יודע מי אני כבר מגניבה. אבל הכי חשוב הוא שהחברים לקבוצה מעריכים אותי וזה מה שמהלכים כאלה עושים. קסדה לקסדה? אין לי מושג, רק רצתי לכיוונו בשיא המהירות שלי, עם עיניים עצומות וקיוויתי להשיג את התאקל. היה לי מזל, זה הכול".

ניו אינגלנד הפסידה אמש בפעם השנייה העונה, 30:27 בחוץ ליריבה המרה ניו יורק ג'טס. ההפסד הזה הגיע בהארכה ובצורה יוצאת דופן. ניק פולק, הבועט של הסילונים, החטיא כדור מ-56 יארד, אבל זכה להתקדם 15 ולכבוש את שער הניצחון בשל עבירה שטותית של שחקן הקבוצה המיוחדת של הפטריוטס, כריס ג'ונס, שרכב על חבר לקבוצה במהלך ביצוע הבעיטה הראשונה.

לפי חוק 9, סעיף 1, גרסא 3 של הליגה: "שחקנים מקבוצה B לא רשאים לדחוף חבר לקבוצה על קו ההתנגשות אל תוך ההתקפה". מדובר בחוק שעודכן רק העונה ומאמן ניו אינגלנד, ביל בליצ'יק, בא בטענות: "אסור לדחוף, אבל אני לא חושב שהוא בכלל עשה את זה. לא ראיתי עבירה". ג'ונס עצמו הודה שהוא הכיר את החוק ולקח אחריו: "דיברנו על החוק הזה באימונים והוא פשוט ברח לי מהראש. עשיתי טעות ואצטרך לתקן בפעם הבאה".

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס. Maddie Meyer, GettyImages
לא ממש אהב את ההחלטה, מן הסתם. בליצ'יק/GettyImages, Maddie Meyer

וכמובן, איך אפשר להגיע ליום שני בבוקר בלי כמה פציעות מתסכלות במיוחד.

* בריאן קושינג, הליינבקר הנהדר של יוסטון המפורקת, שבר את רגלו ואף קרע רצועה בברך בהפסד לקנזס סיטי והוא גמר את העונה, כך על פי מספר דיווחים. למי ששכח, גם את העונה שעברה קושינג סיים מהר מאוד, עם קרע ברצועות.

* עוד אחד שיראה את המשך העונה מהיציע הוא סאם בראדפורד, הקוורטרבק של סנט לואיס, שסובל מקרע ברצועה הצולבת. הפציעה אירעה לו לקראת סיום משחק ההפסד של הראמס בקרוליינה. בסנט לואיס כבר יש כאלה שמדברים על טים טיבו כמחליף אפשרי.

* ג'יי קאטלר, שנפצע במפשעה ונטש את משחק ההפסד של שיקגו מול וושינגטון, יעבור בדיקת MRI היום ולאחריה תתברר חומרת הפציעה שלו.

* גם מגן הפינה של סינסינטי, ליאון הול, ככל הנראה גמר את העונה עם קרע בגיד האכילס. רג'י וויין, שנפצע במהלך הניצחון של הקולטס בברכו ונטש, ייבדק. דאג מרטין, הרץ של טמפה ביי, סבל מפגיעה בכתף ומצבו לקראת ההמשך לא ברור כרגע.

ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס. Patrick McDermott, GettyImages
בשיקגו מחזיקים אצבעות. קאטלר/GettyImages, Patrick McDermott

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully