וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריס אברה תוקף: "פרננדז וליזארזו בטלנים"

המגן פתח פה על הפרשנים בצרפת, ביניהם מאמן נבחרת ישראל לשעבר: "מה הוא עשה בפ.ס.ז' חוץ מלמצוץ סוכריות ולרקוד מקרנה?". ההתאחדות זימנה אותו לשימוע

רגע לפני ההגרלה שתקבע מי תהיה יריבתה בפלייאוף העלייה למונדיאל, בנבחרת צרפת שוב לא רגוע. במוקד הסערה התורנית: פטריס אברה. המגן השמאלי של מנצ'סטר יונייטד, שחזר לסגל הנבחרת לאחר ההשעייה המפורסמת בגין חלקו בשביתה במונדיאל 2010, התראיין לתכנית טלוויזיה בצרפת ואמר דברים קשים על עיתונאים ופרשנים ברפובליקה, ובראשם שחקני העבר ביצ'נטה ליזארזו ולואיס פרננדז. בתגובה החליטו הערב (ראשון) ראשי ההתאחדות לזמנו לשימוע והוא עלול לספוג עונש הרחקה נוסף.

שחקני נבחרת צרפת, פטריס אברה ופרנק ריברי, מציגים עבודה קבוצתית. רויטרס
טוען שמכפישים את שמו. פטריס אברה עם פרנק ריברי/רויטרס

"התדמית הציבורית שלי טובה", התייחס אברה לסוגיה הבוערת. "אני לא אתן לבטלנים האלה להכפיש את שמי ולהזיק לתדמית שלי. אני לא שחצן. זו האמת, האנשים האלה לעלולם לא ישיגו את הדברים שאני השגתי. אנשים שפוגשים אותי ברחוב מאוד נחמדים כלפיי. אלו רק כמה פרשנים".

הראיון עם אברה שודר היום בערוץ TF1 ובו נאמרו גם דברים קשים על פרננדז, מאמן פריס סן ז'רמן, בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל לשעבר. "שמעתי שהוא דיבר עליי... ב-2008 ערכתי לו סיור באולד טראפורד והוא היה כמו ילד ביורודיסני", החל אברה בזיכרונות. "כשאימן את פ.ס.ז', מלבד למצוץ סוכריות על מקל ולרקוד מקרנה על המגרש, אני לא יודע מה הוא השיג".

גם ליזארזו, קודמו בעמדת המגן השמאלי של הנבחרת, חטף אש מאברה: "אני לא מבין מה יש לו נגדי. נבחרתי פעמיים למגן השמאלי הטוב בעולם וארבע פעמים למגן הטוב בפרמיירליג. אני לא יודע אם הוא אי פעם נבחר למגן הטוב בעולם. הוא השחקן היחיד שלא לחץ את ידי כאשר ערכתי את הופעת הבכורה בנבחרת. איך אתם רוצים שאתייחס לאנשים האלה? מאז 2010, שיחקתי הרבה פעמים במדי הנבחרת ומעולם לא ספגתי קריאות בוז. הם חייבים להפסיק לשקר לאנשים. הם הבעיה".

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז. ברני ארדוב
תמיד מזכירים לו את הסוכריות. לואיס פרננדז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully