וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:2 דרמטי בין ויאדוליד לסביליה

האנדלוסים שמטו יתרון 0:2 וספגו פעמיים בדקות האחרונות, חטאפה ניצחה 0:2 בחוץ את גרנאדה, 1:2 לאלצ'ה מול בטיס

המחזור התשיעי בליגה הספרדית נפתח ביום שבת עם המשחקים של ברצלונה, אתלטיקו מדריד וריאל מדריד, מה שהשאיר את הבמה היום (ראשון) למאבקים בשיפולי הצמרת ובמרכז הטבלה והתחתית. סביליה שמטה יתרון 0:2 בחוץ מול ויאדוליד וסיימה איתה ב-2:2 דרמטי. חטאפה המשיכה לנצח, הפעם 0:2 את גרנאדה בחוץ וגם העולה החדשה אלצ'ה הפתיעה עם 1:2 במגרשה של בטיס. ביום שני יתקיימו שני משחקים: סלטה ויגו - לבנטה, אתלטיק בילבאו - ויאריאל.

שחקן חטאפה, פדרו לאון. GettyImages
חטאפה ממשיכה בספרינט. לאון/GettyImages

ריאל ויאדוליד - סביליה 2:2

סביליה הייתה קרובה מאוד לניצחון ליגה שני ברציפות, אבל הקבוצה של אונאי אמרי שמטה בשלומיאליות יתרון 0:2 עוד במחצית הראשונה והסתפקו בנקודה מאכזבת מבחינתם.
האנדלוסים פתחו מצוין ועקצו כבר בדקה השניה בזכות שער של קרלוס באקה, חלוץ הרכש הקולומביאני שהגיע מקלאב ברוז'. בדקה ה-31 הכפיל אלברטו מורנו את היתרון עם שער נוסף אחרי בישול של חואן קאלה, אבל במחצית השניה המארחים הגיבו עם שני שערים. בדקה ה-81 החל הקאמבק של ויאדוליד כשמאנוצ'ו גונסלבס כבש שער מצמק ושלוש דקות בלבד לאחר מכן כבש פטריק אברט הגרמני את שער השוויון הדרמטי בבעיטה חופשית נהדרת לחיבורים. 2:2 בסיום.

גרנאדה - חטאפה 2:0

האורחים הסתייעו בכך שגרנאדה שיחקה ב-10 שחקנים במשך קרוב לשעה והשוו את שיא המועדון עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות. פפה דיאקטה ראה צהוב שני בדקה ה-31 והיום השחור של בלמי גרנאדה נמשך כשג'ייסון מוריו הקולומביאני כבש שער עצמי בדקה ה-47. פדרו לאון הכפיל בדקה ה-55 וחטאפה במקום החמישי והמאוד מחמיא.

בטיס - אלצ'ה 2:1

מה תגידו על העולה החדשה? ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה הצנועה של פראן אסקריבה, הפעם במגרשה של בטיס. מאנו דל מוראס, שחקן סביליה לשעבר, כבש בדקה ה-29 במשחק שעבורו הוא דרבי, חמש דקות לפני שפידל חגג את הראשון שלו בלה ליגה. חורחה מולינה צימק בדקה ה-41 עבור בטיס, שלא הצליחה להשוות למרות ששיחקה מהדקה ה-47 מול 10 שחקנים של אלצ'ה, בעקבות הרחקתו של סיסמה.

אלמריה - ראיו וייקאנו 1:0
לראיו: אלחנדרו גאלבס (79)

  • עוד באותו נושא:
  • חטאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully