וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 2:2 למונאקו בסושו, ליון ניצלה מהפסד

פריירה קראסקו כבש פעמיים בדקות הפתיחה, אבל נועלת הטבלה חזרה במחצית השנייה. 1:1 דרמטי לליון בבית מול בורדו

המחזור העשירי בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים. במוקד עמד המפגש בין סושו מהתחתית למונאקו מהצמרת ואחרי שהאבק התפזר עלתה תוצאה מפתיעה: 2:2. סנט אטיין חזרה לנצח עם 2:3 ביתי על לוריין, ובמשחק שחתם את המחזור ניצלה ליון מהפסד עם 1:1 דרמטי בבית מול בורדו.

צפו בשער הנדיר של זלאטן איברהימוביץ' ביום שבת

שחקן מונאקו, אנדרה ראג'י, מול שחקן סושו, עמנואל מאיוקה. רויטרס
חלוקת נקודות בסטאד אוגוסט בונאל. ראג'י מול מאיוקה/רויטרס

סושו - מונאקו 2:2

הקבוצה היומרנית מהנסיכות לא יכלה ליריבה המסובכת שלה, שהתייצבה להתמודדות כשהיא נמצאת במקום האחרון בטבלה ובזכות הנקודה במשחק הבכורה של המאמן החדש הרווה רנאר עלתה למקום ה-19 והתחלפה עם ולנסיין. יאניק פריירה קראסקו בן ה-20, עוד כישרון בלגי גדול, העלה את מונאקו ליתרון מבטיח עם צמד בדקות 5 ו-10, אבל סושו לא נשברה והשוותה במחצית השנייה בזכות שערים של סדריק בקאמבו (57) וג'וזף לופי (69). בעקבות איבוד הנקודות, מונאקו איבדה אחיזה במוליכה פ.ס.ז', שכעת מקדימה אותה בשתי נקודות.

שחקן מונאקו, יאניק פריירה קראסקו. רויטרס
הפתיחה של מונאקו עוד נראתה טובה. פריירה קראסקו חוגג/רויטרס

ליון - בורדו 1:1

זה אמור היה להיות משחק שיהווה נדבך נוסף להתרסקות של ליון, אבל בתוספת הזמן היה זה ג'ימי בריאן שהציל נקודה עבור המארחת ומנע הפסד ביתי שני העונה. יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית הסתפקה במצבים נייחים והתרכזה בעיקר במגננה, עד שקיבלה מתנה מההרכב השני של ליון מוכת הפציעות. בדקה ה-62 הנרי סבה העביר כדור רוחב משמאל, ולודוביק אוברניאק ניצל את אי ההבנה בין נאבי סאר למוחמדו דאבו כדי להבקיע בשמאל. אלכסנדר לקאזט העמיק את הצרות של המארחים עם כרטיס אדום חמש דקות לאחר מכן, אלא שבריאן היה חתום על הפיניש הדרמטי ואולי גם שמר על משרתו של רמי גארד. בורדו עם משחק חמישי ללא הפסד, מתוכם ארבע תוצאות תיקו.

סנט אטיין - לוריין 2:3

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, הירוקים חזרו למסלול מול לוריין שהפסידה את כל ששת משחקי החוץ שלה העונה וקפצו למקום השביעי. הפתיחה של סנט אטיין הייתה נהדרת. הברזילאי ברנדאו חזר להרכב אחרי פציעה וכבר אחרי שמונה דקות נגח פנימה, כשבחלוף שש דקות בנג'מין קורנייה הכפיל את התוצאה עם שער נגד קבוצתו בעונה שעברה. יאן ז'ופר צימק בדקה ה-38 כשניצל מיקום רע של סטפן רופייה, אבל מקס גראדל המחליף נעץ את השלישי בדקה ה-72 וגם שער מצמק נוסף של ונסן אבובקאר ארבע דקות לסיום לא עזר. לוריין נותרה מתחת לקו האדום.

קלמון גרנייה (מימין), ג'ימי בריאן שחקני ליון חוגגים. רויטרס
המושיע של ליון. ג'ימי בריאן, משמאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully