וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט סובל מחום גבוה, בספק למכבי תל אביב

21.10.2013 / 12:08

הרכז חש ברע ועשוי להחמיץ את המשחק מול האקסית (19:00, ער' 1). סמית' לא יתלבש, בלאט: "רוצים לפתוח ברגל ימין בבית"

המחזור השני בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את מכבי חיפה (19:00, ערוץ 1), בשחזור גמר הפלייאוף אשתקד, בו כזכור ניצחה מכבי חיפה והוכתרה כאלופה. הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה למשחק אחרי שהפסידה את מחזור הפתיחה להפועל חולון באולם הפחים, והוסיפה לכך הפסד חוץ במחזור הפתיחה ביורוליג לקוצ'ה לבוראל ויטוריה.

מכבי לא נראתה טוב בחלקים רבים במהלך המשחקים הללו, ותקווה שבמשחק הביתי הרשמי הראשון של העונה תוכל לשפר את יכולותיה. דווין סמית' לא יתלבש שבוע שני ברציפות בשל פציעה, וכן יובל נעימי שצפוי לקבל באופן רשמי את הודעת השחרור שלו, לא ישחק.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט אמר לקראת המשחק: "למעשה, זהו משחק בית ראשון שלנו העונה, לעיני הקהל הצהוב בנוקיה. אנחנו מאוד רוצים להתחיל ברגל ימין את משחקי הבית שלנו. זה משחק חשוב, אנחנו מוכנים ורוצים מאוד את הניצחון הזה מול קבוצה טובה".

פורוורד מכבי תל אביב דווין סמית בנמל התעופה בן גוריון. קובי אליהו
שוב לא יתלבש. דווין סמית'/קובי אליהו

במכבי חיפה מגיעים למשחק הבכורה שלהם בליגת העל העונה לאחר שבשבוע שעבר לא שיחקו נגד ברק נתניה בשל מסע המשחקים שלהם בארצות הברית. הירוקים הפסידו באמצע השבוע לאוניקס קאזאן ביורוקאפ, לא לפני שנתנו מחצית שניה נהדרת בה הראו ניצוצות רבים. בקבוצה היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים במהלך המחצית השניה, ויקוו למשוך את אותו מומנטום אל המשחק ביד אליהו. מי שלא יתלבש למשחק הוא הגארד שרוון בראון, שגם לא שיחק ביורוקאפ באמצע השבוע, ונמצא בדרכו החוצה מהמועדון. חיפה תצא בשלישי בבוקר לסקופיה למשחק השני במסגרת האירופית.

בחיפה מודאגים ממצבו של מורן רוט, שסובל מחום גבוה ונמצא בספק גדול למשחק. הירוקים מקווים כי יחול שיפור במצבו של הרכז לקראת שעות הערב וכי הוא יוכל ליטול חלק במשחק, אך לעת עתה נראה כי הוא הסבירות לכך נמוכה.

"אנחנו מצפים לפתיחת העונה", אמר המאמן דני פרנקו לקראת המשחק, "לפי משחקי ההכנה ומשחקי המחזור הראשון, נראה שצפויה לנו ליגה מרתקת ומאתגרת. כקבוצה אנחנו עדיין בתהליך של התגבשות והתלכדות לכדי קבוצה וצפויה לנו עוד עבודה רבה. אין אתגר גדול יותר מאשר לפגוש את מכבי תל אביב ועוד ביד אליהו, כבר במחזור הפתיחה. השחקנים שלנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לנצח את המשחק הזה".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
משדר אופטימיות. דני פרנקו/יוסי ציפקיס

המספר הנוסף

6 - משחקים נערכו בעונה שעברה בין הקבוצות, רק באחד חיפה ניצחה, וזה הספיק לה לאליפות.

28 - נקודות בלבד חסרות למורן רוט כדי להגיע ל-2,000 נקודות בקריירה.

110 - שניות בלבד קיבל גיא פניני בשני משחקי מכבי תל אביב בשבוע שעבר.

יעמוד למבחן: שון ג'יימס. הקפטן של מכבי תל אביב אמנם קלע 8 נקודות בויטוריה, אך הפגין משחק פושר מאוד, וכדי לנצל את היתרון היחסי של הצהובים מתחת לסלים, הוא צריך להראות אחרת לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully