וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ יעניק מלגת לימודים לישראלי הטוב במחזור

20.10.2013 / 13:28

כץ יעניק מדי שבוע מלגה בסך 1,000 דולר לשחקן שייקבע על ידי ועדה מיוחדת של המנהלת: "רוצה לחזק את השחקן הישראלי"

מנהלת הליגה סיכמה הבוקר (ראשון) עם רענן כץ כי בכל שבוע הוא יעניק באמצעות חברת RK Centers אשר בבעלותו מלגה ללימודים בסך 1,000 דולר לשחקן הישראלי המצטיין של המחזור. השחקן ייקבע על ידי ועדה מיוחדת של המנהלת שתוקם לצורך זה.

כץ ביקר הבוקר במשרדי המנהלת, סייר במשרדים יחד עם נציגו בישראל צביקה קציר, פגש את עובדי המנהלת וישב לישיבה ארוכה עם יו"ר המנהלת שמואל פרנקל, המנכ"ל עדלי מרכוס ובעלי אלטשולר שחם גלבוע/גליל חיים אוחיון, החמישה דנו בנושאים שונים הקשורים למנהלת הליגה ובין היתר סיכמו על מתן המלגה.

רענן כץ בחגיגות האליפות של הפועל גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
"רוצה לחזק את השחקן הישראלי". כץ/ברני ארדוב

רענן כץ אמר לאחר חתימת ההסכם: "מטרתי עם מתן מלגה זו בכל שבוע היא לחזק את השחקן הישראלי ולגרום לו לרצות להתקדם ולהצליח יותר ובמקביל לעודד שחקנים ישראליים לצאת ללימודים ובכך להשקיע ולחשוב על עתידם המקצועי אחרי הפרישה מכדורסל".

יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל: "אני מודה לרענן כץ על התמיכה בשחקן הישראלי, אני בטוח שהתמריץ הזה יתן לשחקנים הישראלים עוד מטרה ועוד סיבה להצטיין ולהתקדם, רענן כץ תורם בשנים האחרונות לאקדמייה ולנבחרת ישראל וזוהי עוד תרומה שלו שמצטרפת לאחרות ותעזור לקדם את השחקן והכדורסל הישראלי".

במנהלת אף הודיעו היום כי מי שיוציא את הכדורים בהגרלת שמינית גמר גביע המדינה הוא שחקן העבר מיקי ברקוביץ'. ההגרלה תתקיים ב-20.11, במחצית משחק הליגה הלאומית בין א.ס רמת הדרון להפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully