וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "לא חשבנו שלא נפסיד עד סוף העונה"

20.10.2013 / 11:35

קשר רעננה מאוכזב לאחר הפסד הבכורה מול עכו. במועדון מקווים ששחרורו של מרטין יגיע והוא יחליף את נווקאמה המורחק

one

למרות ההפסד אמש (שבת) להפועל עכו (3:1), בהפועל רעננה לא מורידים את הראש לדשא. בקבוצה מרוצים מאוד מפתיחת המשחק המצוינת וטוענים כי ללא ההרחקה של אנתוני נווקאמה, התוצאה הייתה שונה לגמרי. "אני מסיים את המשחק בתחושה לא טובה", אמר אסי בלדוט. "אני חושב שהתחלנו את המשחק מצוין ואולי זו הייתה הפתיחה הכי טובה העונה, אבל הכרטיס האדום והשער מיד אחר כך הוציאו אותנו מהמשחק. השתדלנו לחזור ואז קיבלנו עוד שער שגמר את המשחק לגמרי, עכשיו צריך לשים את המשחק מאחור והראש כבר בשבוע הבא מול בני יהודה".

"לא חשבנו שלא נפסיד עד סוף העונה", המשיך הקשר הוותיק, "ועכשיו נחזור לאימונים, נעבוד קשה וננוח טוב. אני מקווה שזו הייתה מעידה חד פעמית. כשאתה מקבל אדום ומיד גול זה מוציא אותך מהמשחק ואסור שזה יקרה, אבל זה הכדורגל. אני מקווה שנדע לתקן כבר שבוע הבא".

אסי בלדוט שחקן הפועל רעננה. ניב אהרונסון
"כשאתה מקבל אדום ומיד גול זה מוציא אותך מהמשחק ואסור שזה יקרה". בלדוט/ניב אהרונסון

לקראת המשחק מול בני יהודה בקבוצה יחפשו פתרונות לחסרונו של החלוץ המצוין אנתוני נווקאמה. אתמול הזר מתיאס מרטין לא התלבש מכיוון ששחרורו הבינלאומי עדיין לא הגיע. ברעננה מעריכים כי עד סוף השבוע השחרור יגיע וסיכויים טובים כי מרטין יחליף את נווקאמה בחוד ההתקפה, אך גם שניר שוקר וסער בנבנישתי בתמונת ההרכב.

מלבד זאת, ברעננה דאגו בסוף שבוע מכיוון שהזמבי עמנואל אמבולה, שיצא למשחק אימון של נבחרתו, לא חזר לישראל בשל בעיות בוויזה. בקבוצה הצליחו לסדר את ענייניו והוא אמור לנחות היום (ראשון) אחר הצהריים בארץ. בנוסף, עדי נמני שנפצע שאימון ביום שישי ומתח את המפשעה, בספק גם למשחק מול בני יהודה. נמני אמור לעבור טיפולים השבוע וברעננה מקווים שיהיה כשיר, אך הסיכויים לא גבוהים לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן שחקן. שלומי גבאי
רעננה מחפשת פתרונות בחוד. אנתוני נווקאמה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully