וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אני לא אוהב להפסיד, אבל יודע להפסיד"

19.10.2013 / 23:39

מאמן רעננה על המפלה הראשונה במועדון. יובל נעים על טקס הכיפה של דיין: "פחדתי שהוא יכבוש עוד שער ויקבל אדום"

one

עבור מאמן רעננה, מנחם קורצקי, ה-3:1 מול הפועל עכו היה ההפסד הראשון על הקווים, מאז הגיע לקבוצה בתחילת אפריל. רצף 12 המשחקים ללא הפסד נופץ, בזכות שערים של אליאור סיידר (25), גיא דיין (34) וסטיבן כהן (53). אנתוני נווקאמה הורחק (22) ונתן את האות להתפרקות, ממאדו צ'אם רק צימק בדקה ה-70. עכשיו בהפועל רעננה יצטרכו להתרגל ליום שאחרי ההפסד הראשון.

"התוצאה של המשחק הזה היא השתלשלות של אירועים", אמר קורצקי. "דווקא פתחנו את המשחק טוב, הייתי מרוצה ב-25 הדקות הראשונות. ההרחקה פגעה בנו מאוד, ניסינו לרדוף אחרי עכו והיה קשה עם עשרה שחקנים, אבל אנחנו לומדים. מחיתי בפני השופט הרביעי, לא הראשי. השחקנים התאמצו ונתנו הכול על המגרש, ניסינו לחזור ולנצח, לא להפסיד בכבוד. ספגנו עוד שער ממרחק שלא היה מתוכנן. אין מה לעשות, אנחנו מתעסקים בכדורגל, יודעים להפסיד. אני לא אוהב להפסיד אבל יודע להפסיד".

"המחליפים עשו עבודה טובה", המשיך קורצקי, "לרעננה יש סגל טוב, סגל מאוזן. השחקנים על הספסל שלנו לא פחות טובים מאלו שמשחקים. אין לי מה להגיד על השיפוט. מחיתי בפני השופט הרביעי ולא הראשי. אני צריך לראות את ההרחקה. נווקאמה אמר שהיתה קצת הצגה שם. גם השופט לא ראה אלא הקוון הפנה את תשומת לבו. נשב, נראה, נשוחח עם השחקן ואם צריך להעמיד אותו במקום, נעמיד אותו במקום. יש אמוציות בכדורגל ודברים קורים. אנחנו צריכים לדעת לעצור הכול ולהתקדם הלאה".

הפועל רעננה הפסידה להפועל עכו 3:1

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
"יש לנו סגל טוב, סגל מאוזן". קורצקי/ברני ארדוב

המאמן המנצח, יובל נעים, סיכם: "חבל מאוד שב-0:3 לא ידענו מספיק ליהנות מהמשחק. היינו עצבניים לקראת הסוף. שלוש נקודות מול קבוצה שלא הפסידה מאז שקורצקי הגיע, זה יפה מאוד. אבל ידענו שיש הזדמנות, גם בהרכב חסר. ידענו שיש הזדמנות לקחת שלוש נקודות ואני שמח שעשינו את זה".

כשנשאל לאן עכו צריכה להגיע העונה, אמר המאמן: "המטרה היא להישאר בליגה. ברור שעדיף לא להיות במתח או בעצבים, אבל קשה לי להאמין שיהיה כך. אנחנו אוגרים נקודות לזמנים קשים, ודווקא כשהפסדנו בשלושת המשחקים אמרתי שיהיה בסדר".

אתה קונה כרטיס צהוב אחרי כל שער של גיא דיין?

"ברור, זה חלק מהחישוב. פחדתי שישים עוד גול ויקבל אדום. בגדול, זה גיא דיין, בן אדם מאוד מאמין. אני לא אמנע ממנו לעשות את הדברים האלה, גם על חשבון כרטיס צהוב".

הפועל רעננה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
יובל נעים מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
על הצהובים של דיין: "זה חלק מהחישוב". נעים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully