וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גיבוי מוחלט לקשטן, הקבוצה תתחזק בינואר

20.10.2013 / 8:42

מד הלחץ עולה, בקבוצה מאיימים לשחרר שחקנים ומנסים לצרף חלוץ זר. אדרי: "זה קורה בכדורגל, צריך לעצור את הנפילה"

one

בבני יהודה יודעים, הקבוצה נמצאת במשבר עמוק. מד הלחץ קרוב לרתיחה, ואחרי שרשמה אמש (שבת) הפסד חמישי ברציפות, היא הפכה לקבוצת תחתית לכל דבר. הזהובים, שהפסידו אתמול 2:1 להפועל חיפה בקרית אליעזר, שקועים עמוק מתחת לקו האדום, ולמרות המצב הקשה הבהירו במועדון כי המאמן דרור קשטן מקבל גיבוי מלא מהבעלים משה דמאיו והאפשרות להחליפו כלל לא עלתה על הפרק.

דלה איינוגבה עם שחקני בני יהודה המומים. אדריאן הרבשטיין
רק החמיר את המצב. שוב, השופט/אדריאן הרבשטיין

דמאיו מאמין שקשטן יצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ בו היא שקועה, וכבר עתה ברור שבינואר יהיו שינויים בסגל הקבוצה. המטרה הראשונה היא החתמת חלוץ ישראלי או זר, ובמקביל לא מן הנמנע שיהיו שחקנים שישלמו את מחיר הכישלונות וישוחררו. "השחקנים יתחילו להבין בקרוב מאוד שאין להם פרמיות והמשכורות שלהם ברצפה ואז אולי יתחילו לתת תחת במשחקים", אמר גורם בקבוצה. משחקה הבא של הקבוצה במחזור הקרוב יהיה נגד הפועל רעננה ויתקיים במגרש בשכונת התקוה בשל שזרוע החורף בבלומפילד.

למרות שנשרק פנדל לזכותה, ועל אף העובדה שלקראת הסיום הורחק שחקן של הפועל חיפה (יוסי דורה) בכרטיס אדום, נשמעו בבני יהודה טענות על קיפוח מצד השופט אלי חכמון, בעיקר בנוגע לפנדל שנשרק לזכותה של חיפה, אחרי ספק עבירה של השוער דלה איינוגבה על זרקו קוראץ' החיפאי בתוך הרחבה. "שבוע אחרי שבוע אנחנו סובלים מהחלטות קריטיות של השופטים", אמרו בקבוצה. "זה התחיל עם הרחקה הזויה בבאר שבע, פנדל שגוי נגדנו במשחק מול מכבי פתח תקוה והמשיך עם השריקות אתמול".

האווירה כיום בקבוצה קשה ביותר, כאשר בקרב השחקנים כבר החלו דיבורים על כדור שלג שאף אחד לא יודע כיצד ייעצר. על רקע המשבר המקצועי, נמשכת גם מחאת האוהדים שבוודאי לא תורמת לביטחונם של השחקנים. שחקן בקבוצה אמר בסיום: "אין לי הסבר להפסד הזה. קיבלנו גול מ-30 מטרים ובפנדל בכלל היה קודם פאול על איינוגבה. זה היה משחק נוסף שבו אנחנו משחקים טוב ומפסידים. אין מה לעשות, צריך להמשיך ולשחק כמו ששיחקנו היום, ונקווה שהמזל הרע יתהפך לטובתנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
כפיר אדרי שחקן בני יהודה מול הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יש פה מועדון חזק וצוות חזק עם המון ניסיון". אדרי/אדריאן הרבשטיין

"אני בדרך כלל לא מדבר על שופטים ואף פעם לא עשיתי את זה", אמר הקפטן הוותיק כפיר אדרי, שפתח אמש לראשונה העונה בהרכב, "אבל מה שקורה השנה זה תופעה שחוזרת על עצמה. יש קלות דעת של שופטים נגדנו. אני בטוח ששום דבר לא מכוון אבל היום הגיע לנו פנדל על אור ברוך ופתאום נשרק דקה אחרי פנדל שלא יודע אם בכלל היה. טעות כזאת גם הייתה בבאר שבע. חבל שזה קורה".

אדרי ניסה להסביר מה קרה לקבוצה מפתיחת העונה והוסיף: "אלו רגעים שקורים במהלך שנים בקבוצת כדורגל. אנחנו בתקופה לא טובה עם חמישה הפסדים אבל יש פה מועדון חזק וצוות חזק עם המון ניסיון. יש פה שחקנים מנוסים ונצטרך לעצור את כדור השלג. אנחנו לא חושבים רחוק מדי, אנחנו במומנטום שלילי, וכשנמצאים ברצף כזה של הפסדים צריך לחשוב על המשחק הבא בלבד ואיך עוצרים את הרצף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully