וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן או קבאני? בלאן: "שניהם היו יפהפיים"

כוכבי פ.ס.ז' כבשו שערים מדהימים, עזרו למאמן להחליט איזה היה יפה יותר. איברהימוביץ': "לא יודע אם זה הכי גדול שלי"

פריס סן ז'רמן ממשיכה לצעוד בצמרת הליגה הצרפתית, אחרי שאתמול (שבת) הביסה 0:4 את באסטיה, אבל הכותרת האמיתית של המשחק היא לא הניצחון, ולא התוצאה אלא הדרך. זלאטן איברהימוביץ' כבש שער מרהיב, גם בסטנדרטים שלו, כששלח בעיטה נהדרת עם העקב, ולאחר מכן אדינסון קבאני הוסיף שער משלו, במבצע אישי יוצא מן הכלל.

צפו בשער של איברהימוביץ'

"אני לא יודע אם זה היה השער הכי יפה בקריירה שלי", הודה זלאטן בסיום. "אצטרך לראות אותו שוב בטלוויזיה, הוא לדעתי הוא היה די טוב, די יפה". על המשחק עצמו אמר החלוץ המבריק: "היה משחק טוב, היינו חייבים לנצח, שלטנו וסיפקנו הצגה יפהפיה".

מאמן פ.ס.ז' לורן בלאן נשאל איזה שער היה יפה יותר, ואמר: "איברה או קבאני? שניהם היו יפהפיים, שניהם היו קשים מאוד לכיבוש. בגול של איברה נדרשה גמישות, ובגול של קבאני נדרשה יכולת טכנית גבוהה".

קבאני נכנס במקומו של זלאטן, והמשיך את התהיות של רבים אם שני החלוצים הגדולים האלה יכולים לשחק ביחד. "אני בטוח שהם יכולים לשחק ביחד", אמר לורן בלאן, "התקפיד שלנו הוא לוודא ששניהם יכולים להיות יעילים כשהם זה לצד זה".

צפו בשער של קבאני

בלאן ביצע שישה שינויים בהרכב מהמשחק האחרון, כשהוא כבר חושב על המשחק ביום רביעי בליגת האלופות מול אנדרלכט בחוץ. "היו לנו שחקנים מושעים, חלק הגיעו עייפים מאוד מהמשחקים בדרום אמריקה", הסביר בלאן, "אבל היה מהנה לראות את כל המחליפים משתלבים היטב בשיטה שלנו, למרות שאני מרגיש שיש לנו עוד הרבה מקום לשיפור".

איזה שער לדעתך יפה יותר?

הסלאלום של קבאני
47%
העקב של איברהימוביץ'
53%
הסקר הסתיים
528 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully