וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אריק בנאדו הוכיח שתסריט העונה שעברה רחוק מלחזור"

20.10.2013 / 7:15

מכבי חיפה שחררה לחץ, המאמן מרוצה מהציוות של ראיוס באגף ומגן על אבוחצירא. הפתעה: טואטחה נבדק, יחזור תוך מספר ימים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שתי תוצאות תיקו, במכבי חיפה יכולים להכריז סופית על יציאה מהמשבר. הקבוצה של אריק בנאדו צברה שלוש נקודות חשובות במאבק שלה לחזור לצמרת הגבוהה לאחר שגברה אתמול (שבת) 0:3 על מכבי פתח תקוה, ושמרה על מרחק סביר מיתר קבוצות הצמרת שניצחו אתמול. השחקנים לא חגגו אתמול בחדר ההלבשה, אבל הנשיא יעקב שחר שנכח ביציע הכבוד נראה מרוצה מאוד מהיכולת. "יענקל'ה נתן גב לאריק בכל רגע נתון, ואריק הוכיח אתמול לכל הפרשנים שהתסריט מהעונה שעברה רחוק מלחזור", אמרו אתמול במועדון.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. ברני ארדוב
קיבל גב משחר גם בתקופה הקשה. בנאדו/ברני ארדוב

כפי שפורסם בסוף השבוע, בצוות המקצועי הוחלט להעביר את הקשר רובן ראיוס לתפקיד שחקן כנף, על מנת שלא יבוא במגע עם יניב קטן. בנאדו ועוזרו פטריסיו סייג היו מרוצים מאוד מהשילוב בין הספרדי לבין יניב קטן. "ראית אתמול שני שחקנים שנהנים לקבל את הכדור, כל אחד באזור שלו. יכול להיות שמצאנו פתרון. הם יכולים לשחק יחד", אמר גורם בקבוצה בסיום.

בנאדו אמר לוואלה! ספורט: "ראיוס שחקן טוב, הוא יכול לשחק גם באמצע וגם בכנף". המאמן נשאל גם לגבי היכולת של אביחי ידין, שרץ לכיוון הקהל לאחר שהוחלף, ובפעם הראשונה מאז הגיע למכבי חיפה זכה לתשואות. "מאז שהגעתי ידין לא שיחק יותר מדי בגלל שהיה פצוע רוב הזמן", אמר. "אנחנו מכירים את האיכויות שלו, הוא שחקן טוב וגם מנהיג עם ניסיון. הוא נמצא בכושר טוב בזמן האחרון".

המאמן נשאל גם לגבי היכולת של שמעון אבוחצירא, שעלה אתמול כמחליף ושוב לא כבש, ובחר לצאת להגנתו לאור הביקורות נגדו. "אבוחצירא מחובר מאוד לקבוצה. נכון שהוא עדיין לא כבש בליגה אבל הוא מחובר. אני סומך עליו, הוא עוד יבקיע", אמר המאמן והוסיף על החלוץ שלומי אזולאי, ששוב הוכיח כמה הוא יעיל עבור הקבוצה: "שלומי אזולאי? אותו אני כבר מכיר ויודע מה הוא שווה. הוא יעזור לנו עוד הרבה במהלך העונה". האחרון ייכלל בסגל גם לשני המשחקים הקרובים, מה שרק מחזק את ההחלטה להיפרד מדינו אנדלובו בחודש ינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני מכבי חיפה, רובן ראיוס, יניב קטן. ברני ארדוב
השילוב ביניהם עבד. ראיוס וקטן/ברני ארדוב

ויש עוד בשורה טובה למועדון: המגן טואטחה נבדק שוב ומתברר כי הפציעה שלו הרבה פחות חמורה מההערכה הראשונית לפיה ייעדר כחודש. טואטחה קיבל אישור לחזור לאימונים מלאים כבר השבוע וקיים סיכוי גבוה שיהיה בסגל אפילו למשחק ביום חמישי בסלוניקי או לדרבי במחזור הקרוב.

"בהתחלה חשבנו שהקרע גדול יותר, אבל מתברר כי מדובר בקרע קטן מאוד. הוא יחזור הרבה קודם", אמרו בחיפה. בלי קשר, בחיפה היו מרוצים מהיכולת של שמואל שיימן ומתוך רצון לא לסכן את טואטחה ייתכן מאוד שהוא זה שיפתח ביוון ללא קשר למצבו הרפואי של האחרון. גוסטבו בוקולי ודקל קינן ישובו לסגל, והאחרון שלא שיחק בגלל הרחקה עשוי לפתוח כבר מול פאוק.

אייל גולסה צפוי לחתום עוד השבוע על חוזה חדש, וכפי שכבר פורסם ייתכן שזה יהיה חוזה לשנתיים בלבד, ולא לשלוש שנים. הצדדים עוברים על טיוטת החוזה וסוכנו דדה חדד ייקרא בקרוב מאוד למשרדו של שחר בניסיון לסיים את הסאגה שמתמשכת. במועדון החמיאו לקהל הירוק. כ-4,000 ירוקים הגיעו ל"מושבה" ותמכו בקבוצה. הבעלים יעקב שחר שנכח ביציע הכבוד ייפגש הבוקר עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ונציגי הטוטו בניסיון להביא לסיומה את הסאגה בעניין הסכם השיווק. השניים שוחחו אתמול במהלך המחצית ושחר הבטיח לעשות מאמצים גדולים כדי להביא למימוש ההסכם.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חדשות טובות. טואטחה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully