וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "כל סיפור הפציעה שלי יצא מפרופורציה"

כוכב ריאל מדריד חזר ב-0:2 על מלאגה והתייחס לדיווחים עליו, רונאלדו התנצל בפני האוהדים. ברצלונה לא כבשה לראשונה זה 64 משחקי ליגה, מרטינו: "אני רגוע"

המחזור התשיעי בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שבת) עם משחקיהן של כל הקבוצות הגדולות וסיפק הפתעה גדולה כשברצלונה סיימה רק ב-0:0 בחוץ מול אוסאסונה ואיבדה את המאזן המושלם שלה. ריאל מדריד ניצלה זאת כדי לצמק ממנה את הפער לשלוש נקודות בלבד, אחרי ניצחון ביתי 0:2 על מלאגה. קרלס פויול רשם קאמבק מרגש ופתח בשורות הקטלאנים אחרי 7 חודשי היעדרות, ליאונל מסי עלה מהספסל. גם גארת' בייל רשם קאמבק בריאל כשחזר מהפציעה שלו ושותף כמחליף בניצחון הבלאנקוס.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
יפתח שבוע הבא בקלאסיקו? בייל אמש/GettyImages, Denis Doyle

"אהבתי את המשחק שלנו ואת הגישה של השחקנים. היינו אגרסיבים והגענו להמון הזדמנויות", אמר קרלו אנצ'לוטי לאחר ניצחונה של ריאל, "אני מקווה שנשמור על היכולת הזו למשחק הבא". על כך שכריסטיאנו רונאלדו ביקש סליחה מהקהל אחרי השער שלו ובשל שלל ההחמצות שרשם, אמר אנצ'לוטי: "הוא לא היה מרוצה, כי הוא רצה לכבוש והחמיץ. הוא הפגין את קור הרוח שלו וכבש את הפנדל היטב".

גארת' בייל: "היה מאוד חשוב שננצח היום. שיחקנו טוב והניצחון הגיע לנו. אנחנו מאוד מחכים לשני המשחקים הקרובים מול יובה וברצלונה. נחמד מאוד לחזור, לא התאמנתי לפני העונה, כך שטוב לקבל דקות משחק ולעבור את הפציעה. כל הסיפור הזה יצא לגמרי מפרופורציה. אני נהנה לשחק בכל עמדה בה שמים אותי".

אגב, אחרי השער שלו, כריסטיאנו רונאלדו התנצל בפני האוהדים על הכושר המאכזב שלו לאחרונה. "אף פעם הוא לא צריך להתנצל", אמר אחר כך דני קרבאחל, "אולי היו לו כמה הזדמנויות שבהן הוא לא כבש, אבל בפעם אחרת הוא יכבוש בצרורות".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
לא הצליח להושיע הפעם, ליאונל מסי/רויטרס

ברצלונה פספסה הזדמנות להשוות את שיאה ההיסטורי של ריאל מדריד כשנעצרה על רצף של שמונה ניצחונות רצופים עם תיקו מאופס מול אוסאסונה והיא תגיע לקלאסיקו מול ריאל ביום שבת הבא כשהיא מקדימה אותה רק בשלוש נקודות.

כמו כן, זו הייתה הפעם הראשונה אחרי 64 משחקים שברצלונה לא כובשת, לראשונה מאז ינואר 2012, כשהקבוצה סיימה ב-0:0 מול ויאריאל. ניימאר עדיין לא כבש מחוץ לקאמפ נואו.

"ביחס למה שהראינו על המגרש, נסתפק בנקודה הזו. אני מאוד רגוע לגבי היכולת שלנו, בעיקר כי אוסאסונה יודעת לתקוף ולמרות זאת לא נחשפנו בהגנה", ניסה בסיום טאטה מרטינו לשמור על קור רוח והוסיף: "לא היינו מרוכזים במחצית הראשונה וחסרנו רגל מסיימת. במחצית השנייה היו לנו ארבעה מצבים נהדרים ולא כבשנו. לפחות שמרנו על סדר במשחק".

כמו כן, מרטינו דורש שהשופטים יגנו על ניימאר. "השופט שוב איפשר לשחקני הגנה לבעוט בניימאר מבלי להיענש", אמר בכעס מאמן ברצלונה, "לפעמים הם צריכים לשים לב לזה יותר, במיוחד כשהוא לא עם הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully