וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הודחה מאירופה

אחרי התיקו במשחק הראשון, הצהובים הפסידו במקדוניה 30:23 לזומימאק וסיימו את דרכם בגביע האיגוד. 6 שערים לתום מטלון

מכבי תל אביב הודחה הערב (שבת) מגביע האיגוד האירופי אחרי הפסד במקדוניה 30:23 מול זומימאק המקומית. הצהובים, שהשיגו בשבוע שעבר במשחק הראשון תיקו בשנייה האחרונה, נתקלו ב-2,200 צופים נלהבים ולמרות שהיו צמודים לאורך רוב המחצית הראשונה, נקלעו לפיגור של ארבעה שערים במחצית, 14:10.

במחצית השנייה המארחת ברחה והגיעה עד ל-13:20 בדקה ה-40 ובהמשך ל-17:25 בדקה ה-50, כאשר גם פסק זמן של המאמן אבי רש לא עוזר. שתי דקות לסיום, זומימאק עלתה ל-20:30 וזה נגמר.

אבי רש מאמן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
שלום לאירופה. אבי רש/קובי אליהו

כבשו למכבי: תום מטלון 6, רנן לנדסמן ונובאק בוסקוביץ 4 כ"א, טל בכלר ובויאן בוטוליה 2 כ"א, עוז מטלון, ורנר סטרידום, עומר דבדה, דן נתן וגיל פומרנץ 1 כ"א.

יו"ר מכבי ת"א, אייל פרוילינגר סיכם: "המסע שלנו באירופה מסתיים, אבל זו בהחלט הייתה חוויה חשובה עבורנו. במהלך המחצית הראשונה היינו בתמונה, אבל בגדול לא שיחקנו מספיק טוב מול קבוצה שזכתה לתמיכה ביתית מאוד חמה. חשוב לנו לבנות מסורת של הופעות והצלחות במפעלים ביבשת, אבל עכשיו נתרכז בזירה הישראלית כדי להגיע לאירופה גם בעונה הבאה".

* ניצן דונאי, שנותרה כעת הנציגה היחידה של הכדוריד הישראלי בגביע אירופה, תארח מחר יחד עם קבוצתה, ברה-ברה סן סבסטיאן הספרדית את לארביק מנורבגיה, בשלב הבתים בליגת האלופות לנשים. שלמה כהן ויורם פרץ ישפטו מחר את משחק ליגת האלופות לנשים בין מץ מצרפת לבין קרים מרקאטור מסלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully