וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוגבי: ישראל ניצחה את נבחרת סרביה 6:18

הנבחרת שמרה על מאזן מושלם בבית B2 אחרי שהשיגה ניצחון חוץ. פן, לקראת הולנד בשבוע הבא: "יכולת כזו לא תספיק"

נבחרת ישראל ניצחה היום (שבת) את נבחרת סרביה בבלגראד 6:18, ושמרה על מאזן מושלם בראש בית B2 האירופאי. בשבת הבאה תארח הנבחרת את הולנד במוקדמות הגביע העולמי. המחצית הראשונה הייתה צמודה וקשה. לאחר שלוש דקות עלתה הנבחרת ליתרון ראשון עם בעיטת עונשין מוצלחת של אורי אבוטבול. בדקה ה-14 הסרבים השוו עם בעיטת עונשין משלהם, אך בדקה ה29 הצליחה ישראל לפרוץ את הקו הסרבי. טריי ראשון של שחקן הכנף יוני רדשקוביץ' ועלתה ליתרון 6:8 שהחזיק מעמד עד סיום המחצית הראשונה.

רענן פן מאמן נבחרת ישראל בראגבי. קובי אליהו
יכולת כזאת לא תספיק בשבוע הבא. פן/קובי אליהו

במחצית עשו הבדלי הרמות והכושר הגופני את שלהם, בדקה ה-48 כבש אדם רוזנברג, הפרופ בין לאומי של הנבחרת טריי ראשון במדים הלאומיים, והעלה את ישראל ליתרון 6:13. הקינוח הגיע שתי דקות לסיום, כשגיא דותן הוותיק מניח עוד טריי וקובע את תוצאת המשחק. בסיום אמר רענן פן, המאמן הלאומי: "היה לנו משחק קשה מאוד. כמובן שאני מרוצה מהתוצאה וכל ניצחון חוץ זה מצוין. הסרבים נלחמו על החיים שלהם. הם במקום האחרון בבית ונמצאים במצב לא טוב".

ביחס למשחק מול הולנד הוסיף פן: "יכולת כזו לא תספיק לנו בשבוע הבא. יש לנו הרבה מה לשפר לקראת המשחק. אני סומך על השחקנים שיידעו לעשות את ההתאמות ולהגיע מוכנים". לנבחרת נשארו שני משחקים בחלון הסתיו – בשבוע הבא תארח הנבחרת את נבחרת הולנד בסיבוב השלישי של מוקדמות גביע העולם ושבוע לאחר מכן תשחק הנבחרת בדנמרק למשחק נוסף במסגרת משחקי בית B2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully