וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 67 דקות לכיאל ב-1:1 של סלטיק

הישראלי פתח בתיקו של קבוצתו בחוץ מול היברניאן, ניר ביטון לא שותף. 77 דקות ואדום לויצמן בהפסד סימרוק לחזאר לנקראן

פגרת הנבחרות הסתיימה, הליגות הבכירות באירופה חזרו לפעילות וכך גם השגרירים הישראלים שלנו שחזרו לקבוצותיהם. טוטו תמוז הפצוע לא נכלל בסגל קבוצתו אוראל, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול טרק גרוזני בליגה הרוסית, אבל מי שפתח את היום בקרב השגרירים הישראלים היה בירם כיאל.

הקשר הישראלי פתח בהרכבה של סלטיק, שסיימה רק ב-1:1 בחוץ מול היברניאן במשחק צמרת. ניר ביטון, הישראלי השני של סלטיק, נכלל אף הוא בסגל וישב על הספסל אך לא קיבל דקות מניל לנון מאמנו.

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
מתחיל לחזור לעניינים. כיאל/GettyImages

היברניאן שיחקה בהתלהבות גדולה מול סלטיק האלופה ועלתה ליתרון כבר אחרי 18 דקות אחרי שער של פול הפרנאן. היתרון הזה החזיק מעמד הדקה ה-77 כשג'יימס פורסט השווה במבצע אישי יוצא מהכלל אותו הוא סיים עם בעיטה בחלק החיצוני של הנעל לפינה הרחוקה. כיאל כאמור פתח בהרכב, אך הוחלף בדקה ה-67 על ידי ג'ו לדלי.

* עידן ויצמן שיחק 77 דקות בהפסדה הביתי של סימרוק, 2:1 בליגה האזרית לחזאר לנקראן מיודעתנו. הקבוצה שחטפה שמינייה ביתית ממכבי חיפה נקלעה לפיגור מול זו של ויצמן משער בדקה השישית של ניהאט גורבנוב, אבל ענתה עם מהפך במחצית השנייה. הבלם הישראלי הורחק, 13 דקות לסיום.

* קובי מויאל שיחק ב-45 הדקות הראשונות ב-1:1 של קבוצתו שריף טירספול בחוץ מול זימברו קישינב במסגרת המחזור ה-12 בליגה המולדבית. הקשר הישראלי הוחלף במחצית, לאחר שקבוצתו נקלעה לפיגור מוקדם והשוותה בדקה ה-40. שריף ראשונה בטבלה עם 29 נקודות, ארבע יותר מאשר וריס.

* חנן ממן לא שותף בהפסד בוורן 4:2 ללובן בחוץ. רמי גרשון הפצוע לא היה בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully