וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - רמת השרון: דאבור ובן חיים שוב בחוד?

סוזה עשוי לפתוח פעם נוספת עם הצמד ששיחק מול אשדוד, ברמה"ש יודעים: "סיכוי אפסי, רק שלא נובס" (א', 20:10, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

• מפגשים בליגת העל: שישה. 2:4 למכבי תל אביב בניצחונות.

• מכבי ניצחה את כל ארבעת המפגשים בעונה שעברה.

• מאזן השערים, עם זאת, הוא בסך הכול 7:9 למכבי תל אביב.

• מכבי תל אביב סיימה רק חמש פעמים בתיקו ב-25 המשחקים שקיימה בשנת 2013. רמת השרון סיימה רק בתיקו אחד מתוך 25 המשחקים שלה ב-2013.

• עוד ב-2013: למכבי תל אביב 18 ניצחונות ורק שני הפסדים. לרמת השרון: חמישה ניצחונות ו-19 הפסדים.

• איתן שמואלביץ' כבר שפט משחק אחד בין שתי הקבוצות – ה-3:4 של מכבי בגרונדמן בעונה שעברה.

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין
בפעם הקודמת ששמואלביץ' שפט את שתי הקבוצות, קולאוטי הכריע משחק ענק/אדריאן הרבשטיין, אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

מכבי תל אביב:

האלופה השלימה את הכנותיה לקראת שחזור משחק האליפות, שכמו אז, גם הפעם ייערך באצטדיון רמת גן. לאחר שנעצרו במחזור הקודם עם תיקו מאופס באשדוד, ינסו הצהובים לחזור למסלול הניצחונות ולפתוח פער מהפועל באר שבע.

המאמן פאולו סוזה, שייחסר את ברק יצחקי ודור מיכה הפצועים, זימן לראשונה העונה לסגל את דור ז'אן חלוץ קבוצת הנוער, שהתאמן לאורך כל השבוע עם הקבוצה הבוגרת. כהרגלו, סוזה לא תירגל הרכב באימון המסכם וייתכן שהוא יערוך מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו באשדוד, גם מתוך מטרה לרענן מעט את הכוחות לקראת היציאה לפרנקפורט ביום שלישי, למשחק החוץ במסגרת הליגה האירופית.

מונס דאבור, שנמצא בכושר יוצא מן הכלל ואף כבש במדי הנבחרת הצעירה וגם טל בן חיים, השניים שפתחו בחוד באשדוד, מועמדים לפתוח גם הפעם, כאשר גם ראדה פריצה ואפילו גאל מרגוליס הצעיר, נמצאים בתמונת ההרכב. בחלק האחורי, נראה שעומרי בן הרוש יפתח כמגן שמאלי, כאשר יואב זיו ושרן ייני מתחרים על עמדת המגן הימני.

הפועל ניר רמת השרון:

נועלת הטבלה תעלה למשחק בידיעה שהדבר החשוב יהיה לא לצאת מושפלת. שחקנים אמרו: "תמיד צריך להאמין שאפשר לעשות סנסציה ולהוציא משהו, אבל אם להיות ריאליים, הכי חשוב זה שגם אם נפסיד לא נקבל 4 או 5 שיפגעו בנו בהמשך".

ברמת השרון בונים על כך שהמגרש הועבר לרמת גן ואמרו: "בבלומפילד, מכבי עם הקהל שלה שדוחף, דורסת. ברמת גן האווירה עייפה ואפשר לנסות ולהרדים אותם, אבל באמת שהכל תלוי בהם. אם הם ביום טוב והכל שוטף אצלם, אף קבוצה בארץ לא יכולה לעצור אותם".

בנוגע להרכב הקבוצה, מי שייעדרו יהיו אורי שיטרית הפצוע וחסן אבו זייד, שכמו כל מושאלי מכבי תל אביב אינו רשאי לשחק נגדה. מעבר לכך, יוסי שיבחון בספק ונראה כי רק לפני המשחק יחליט המאמן חיים שאבו על ההרכב הפותח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הכושר הטוב ישאיר אותו בהרכב? דאבור/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

מכבי תל אביב: מונס דאבור

החלוץ הצעיר חזר לאחרונה לרוטציה של סוזה והחל לקבל דקות משחק משמעותיות בהרכב. בין אם יפתח ובין אם ישתלב כמחליף, יצטרך דאבור לספק תוצרת התקפית, כדי שמכבי לא תאבד נקודות סנסציוניות נגד נועלת הטבלה.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן

השהייה על הספסל בקרית שמונה לא עשתה לו טוב והוא הגיע לרמת השרון פחות חד ועם הרבה חלודה, שגורמת לו להפגין יכולת מאוד בינונית מתחילת העונה. הרבה עבודה צפויה לו והגיע הזמן שרמת השרון תקבל ממנו תפוקה ראויה, אחרת הסיכויים שלה לשרוד בליגה יהפכו לאפסיים.

הרכבים משוערים:

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני (יואב זיו), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן (ניקולה מיטרוביץ'), מהראן ראדי, ערן זהבי, טל בן חיים, ראדה פריצה (מונס דאבור), גאל מרגוליס.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ידרנקו בוגיצ'ביץ', מאיר גבאי, מנחם סאן, עשהאל בן שבת, גל בראל, בן רייכרט, אפרים טאקה, אלכסנדר דג'וקוביץ', אמיר האדזיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully