וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס תוקף את המאמנים האנגלים

מאמן ליברפול על חוסר היצירתיות של השחקנים האנגלים: "המאמנים מפחדים לאבד את עבודתם במקום לעבוד איתם"

לא מעט ביקורת נשמעה בשנים האחרונות כנגד הכדורגלן האנגלי בעיקר כשמשווים אותו לשחקני הכדורגל מהמדינות השכנות. אלא שמי שמספק הסבר למה שהוגדר כ"חוסר כישרון" מצד השחקנים האנגלים הוא מאמנה של ליברפול ברנדן רוג'רס שתוקף דווקא את המאמנים האנגלים ומאשים אותם בכך.

"לא הייתי רוצה לזלזל באף מאמן אנגלי שלקח את השחקנים", אמר רוג'רס, "אבל כשהתחלתי להיכנס לכדורגל עשיתי את זה כדי לנסות ולעשות שינוי אצל השחקנים הבריטים שאמרו עליהם שהם לא טכניים מספיק או שהם לא יכולים לעבור שחקנים. חשבתי במשך שנים שהשחקנים הבריטים טכניים בדיוק כמו עמיתיהם באירופה. עבדתי עם ילדים בני חמש בתוכניות קהילתיות ועם כמה מהשמות הכי גדולים בעולם, בצ'לסי וכאן. הרגשתי שהבריטים יכולים לשחק כדורגל".

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס. Alex Livesey, GettyImages
"אתה יכול לקבל את המתקנים הכי טובים בעולם או את המרכזים הרפואיים הכי טובים, אבל אם אין לך פילוסופיה או זהות, כל זה לא חשוב". ברנדן רוג'רס/GettyImages, Alex Livesey

מכאן עובר רוג'רס לתקוף את האימונים: "הייתי אומר שהכישרון יכול להיות מלומד. זה רק פחד. קל יותר להיפטר מהכדור מאשר למסור אותו ואני מבין שכמאמן אתה צריך לנצח משחקים ולכן מאמנים חוששים לאבד את העבודה שלהם. זה לא אומר שזה סוג השחקנים שיש לנו במדינה מכיוון שזה לא נכון. ילדים כאן יודעים איך למסור. אנחנו צריכים להפסיק להאשים את השחקנים מכיוון שזו לא אשמתם המלאה. הבעיה היא במאמנים. אתה יכול לקבל את המתקנים הכי טובים בעולם או את המרכזים הרפואיים הכי טובים, אבל אם אין לך פילוסופיה או זהות, כל זה לא חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully