וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הפסדים לשפונגין וארבייטמן ולשיש

מונס ממשיכה לחטוף בבלגיה והפסידה 2:0 לאנדרלכט, 90 דקות למגן ו-18 לחלוץ. שיש שיחק 90 דקות בהפסד וולין באוקראינה

סוף השבוע העמוס כרגיל של השגרירים הישראלים ברחבי אירופה החל הערב (שישי) ברגל שמאל, כאשר גל שיש אומנם זכה ל-90 דקות נוספות במדי קבוצתו וולין לוצק, אבל נוצח 1:0 בבית במשחק שפתח את המחזור ה-13 בליגה האוקראינית על ידי היריבה לתחתית הוברלה.

המגן הישראלי וקבוצתו צברו עד כה 13 נקודות בלבד וקיוו שהמשחק הזה, אחרי החזרה מהפגרה, יעזור להם להימלט מעט מהאזור המסוכן, אולם את השער הבודד במשחק כבש לזכות האורחים דושאן סאביץ', שחקנה של וולין בשתי העונות הקודמות. וולין כבר רושמת ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.

גל שיש שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
דווקא האקס של וולין כבש מולה. גל שיש/מגד גוזני

* בליגה הבלגית, מונס האחרונה בטבלה שוב הפסידה, הפעם 2:0 לאנדרלכט, פתחה עם ההרכב הצעיר בתולדות המועדון: 21 שנים ו-91 ימים בממוצע בלבד. מדהים. כל זה לא הפריע לאלכסנדר מיטרוביץ' לשלוח כדור חופשי מ-16 מטרים לרשת בדקה ה-29. רגע לפני המחצית, צ'אנסל מ'במה הכפיל לאחר שהטעה את ההגנה ובעט מסף הרחבה לרשת. אצל מונס, שנותרה עם שתי נקודות בלבד ב-11 מחזורים, יובל שפונגין שיחק 90 דקות, שלומי ארבייטמן נכנס בדקה ה-72 במקום ז'ואקים מונונגה.

* עודד גביש לא שותף בהפסד האכזרי של קבוצתו שלאסק וורוצלאב, 3:2 בחוץ למוליכה גורניק ז'ברז'ה בליגה הפולנית. שלאסק כבר הובילה 0:2 במחצית, אבל ספגה שערים בדקות 92 ו-93 והפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully