וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות מעולים: שחר צוברי הבטיח זהב בצ'ינגדאו

הגולש שב למקום בו זכה בארד האולימפי ב-2008 ועם יום תחרויות מצוין סידר לעצמו זהב. מעיין דוידוביץ' במקום השני

יום מוצלח עבר על הגולש הישראלי שחר צוברי היום (שישי) בצ'ינגדאו הסינית, שם הבטיח לעצמו את מדליית הזהב וסכום נאה של 18 אלף דולרים בתחרות הסבב העולמי הנערכת במקום. האתר בצ'ינגדאו ממשיך להאיר פניו לגולש הישראלי, שזכה ממש באותו מקום במדליית הארד האולימפית במשחקי בייג'ינג 2008.

חמש שנים לאחר אותה תחרות היסטורית עבורו, צוברי סיים את שלושת השיוטים של היום במקומות 1, 2 ו-1 והגדיל את הפער מריקרדו "בימבה" סנטוס הברזילאי ל-18 נקודות, כך שגם הניקוד הכפול בשיוט המדליות מחר לא ימנע ממנו זהב, אפילו אם יסיים אחרון, שכן לצוברי יהיה בכל מקרה את מספר הניצחונות בשיוטים הגבוה בתחרות (6).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הביס את המתחרים. צוברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הגישה שלי תמשיך להיות אותה גישה, לא משנה באיזה מקום אני", סיכם צוברי, "כמו בכל יום, גם מחר אכנס למים, אנסה להפיק את מירב ההנאה מהתחרות ולעשות את הכי טוב שאני יכול, לא משנה אם הבטחתי זהב או לא".

מעיין דוידוביץ', שסיימה את אותה אולימפיאדה במקום העשירי והנאה וזכתה בארד באליפות העולם האחרונה, השיגה היום את המקומות 2, 5 ו-2 והיא במקום השני, עם 35 נקודות. דוידוביץ' בפיגור שבע נקודות מהמובילה הסינית, פיי נה צ'ן ותוכל לזכות בזהב מחר אם תסיים ארבעה מקומות מעל יריבת. כמו כן, עליה לשים לב לנה צ'ן, שמדורגת שלישית נכון לרגע זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תשלים זהב כפול לישראל? דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully