וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "מעריץ של רונאלדו, תמיד היינו מאחורי ריאל"

בלם בארסה סיפק ראיון מרתק: "אנחנו סוגרים פערים היסטוריים. גווארדיולה המאמן הטוב שהיה לי, הקבוצה שלנו האמינה בו"

ג'רארד פיקה תמיד, אבל תמיד אומר את מה שעובר לו בראש (או כותב זאת בחשבון הטוויטר שלו). לכן, כאשר בלם ברצלונה העניק ראיון לתקשורת באירופה, היה ברור שפנינים וניצוצות יעופו לכל עבר ואכן, זה בדיוק מה שקרה.

"ברצלונה תמיד הייתה מאחורי ריאל מדריד. הם שלטו בכדורגל 90 שנים, יש להם יותר אליפויות, תשעה גביעי אירופה, הם תמיד היו לפנינו. אבל ב-10 או 15 השנים האחרונות אנחנו סוגרים את הפער הזה. המועדון שלנו מאוד מחובר לקטאלוניה וזה היה המצב מאז ומתמיד", אמר פיקה.

שבת בספרד: מסי חוזר לברצלונה לקראת אוסאסונה

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
תמיד מעניין, תמיד אמיתי. פיקה/רויטרס

הבלם הוסיף: "בשנים האחרונות בנינו דור ענק במחלקת הנוער וזה עזר לנו להתחרות בריאל. בלי הדור הזה, הדברים היו בלתי אפשריים. ריאל, בשנה בה היא לא זכתה באף תואר, השקיעה 160 מיליון יורו בשלושה שחקנים, יראמנדי, איסקו ובייל. בארסה לא יכולה לעשות דברים כאלה. אנחנו יודעים שאנחנו מיוחדים כי אנחנו נאבקים בהם בלי שיהיה לנו את כל הכסף הזה. ברור, אנחנו יכולים להחתים את ניימאר ב-60-70 מיליון, אבל לא יותר מזה. אנחנו לא מועדון עני, אבל אנחנו בתחרות עם הקבוצה העשירה מכולן ורוב השחקנים שלנו לא עלו אפילו יורו: אינייסטה, מסי, צ'אבי, ואלדס, פויול, פדרו. זה מצב ייחודי ואולי הוא לא יקרה שוב".

לגבי היריב הגדול ביותר של קבוצתו, כריסטיאנו רונאלדו, לפיקה היו רק מחמאות: "תמיד הערצתי אותו, כי הוא עובד כמו משוגע ותמיד רוצה עוד ועוד ועוד. הוא מכונה, בלתי נגמר. הוא בין השניים או השלושה הטובים בעולם, חלק יגידו הכי טוב והוא עדיין רוצה להשתפר, למרות הכול. אני חושב שזה קשור גם ליריבות מול ליאו".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג עם דניאל קרבחאל מול קופנהאגן. רויטרס
פיקה מלא הערכה. רונאלדו/רויטרס

לגבי משחקי הקלאסיקו הסוערים בעבר הודה פיקה: "היה איזה רגע, ב-2011, בו אם לא היינו כולנו מרגיעים את המצב, הייתה נוצרת לנו בעייה אמיתית עם ריאל. למזלנו, בנבחרת ספרד יש שחקנים בוגרים מאוד והם הבינו שחייבים לפתור את הסיטואציה שנוצרה ולדבר על הדברים".

על פפ גווארדיולה, האיש שהפך אותו לכוכב בהגנת ברצלונה, הוסיף פיקה: "אין מישהו שמנתח יריבות כמוהו, הוא רואה וידיאו 24 שעות ביום. הוא תופס אותך ביום שלפני משחק ואומר לך לשים לב לזה ולזה ולזה, לאן לזוז ומאיפה לתקוף. הייתה לה זהות תחת פפ, שיחקנו באותה צורה מול גרנאדה, מלאגה, בכל מגרש. הקבוצה ההיא באמת האמינה בו. הוא המאמן הכי טוב שהיה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully