וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט הביסה את הלייקרס 89:115 בסין

קליי תומפסון להט עם 25 נק', וסייע לקרי ואיגודלה (14 אס') לנצח את ההוליוודים בפעם השנייה השבוע במשחק שנערך בשנגחאי

לוס אנג'לס לייקרס וגולדן סטייט ווריורס קיימו היום (שישי) משחק ראווה שני ביניהן בסין, כשהפעם הם התארחו בשנגחאי. בניגוד למשחק ביום שלישי, הערב זה היה פחות צמוד והווריורס חגגו על פאו גאסול, סטיב נאש וחבריהם עם 89:115 מוחץ. קובי בריאנט הפצוע צפה בחבריו מהצד, ויחד עמו נכחו באולם סנטר העבר יאו מינג והקומישינר הבא של ה-NBA אדם סילבר.

קובי בריאנט חותם לאוהד בשנגחאי, סין. Kevin Lee, GettyImages
הפעם זה היה חד-צדדי. קובי חותם למעריץ/GettyImages, Kevin Lee

קליי תומפסון להט עם 10 נקודות ברבע הראשון, אבל הלייקרס נהנו מהגנה רעה של הווריורס והוליכו 27:29 בתום 12 הדקות הראשונות. הרבע השני היה הפכפך אך הווריורס הצליחו לעצור את הלייקרס וקיבלו דקות טובות מצד דייויד לי, אך ריצת 0:8 של הלייקרס בראשות פאו גאסול קבעה יתרון 52:54 להוליוודים במחצית. ברבע השלישי היתרון החליף ידיים, עד שהווריורס עשו ריצת 2:13 והוליכו 70:84. בשבל הזה הלייקרס, ללא קובי בריאנט, נשברו והלוחמים של מארק ג'קסון נהנו מצליפות של סטפן קרי וקנת' בייזמור בדרך יתרון 30 נקודות. הדקות האחרונות היו גארבג' טיים להנאת הקהל הסיני, ובסיום הווריורס השלימו ניצחון שני בשלושה ימים על הלייקרס, הפעם בתוצאה 89:115.

קליי תומפסון היה מצוין בשורות גולדן סטייט עם 25 נקודות, דייויד לי סיים עם 16, קנת' בייזמור ודריימונד גרין הוסיפו 14 כל אחד מהספסל, סטפן קרי סיים עם 9 והרכש אנדרה איגודלה אמנם קלע רק 4 אבל היה מצוין עם 14 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-5 חטיפות. פאו גאסול הוליך את הלייקרס עם 16 נקודות, ג'ורדן פארמר מיודענו סיים עם 8 נקודות, סטיב נאש תרם 4 ב-15 דקות.

גארד לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש (שמאל) מול גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי (ימין). ChinaFotoPress, GettyImages
הפעם זה לא היה כוחות. נאש מול קרי/GettyImages, ChinaFotoPress

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully