וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב ימשיך בנבחרת גרמניה עד 2016

המאמן זכה להארכת חוזה, צפוי להשלים עשור בתפקיד. נשיא ההתאחדות: "יש לנו אמון רב בלב, זו הדרך שלנו להראות זאת"

בזמן שנבחרות אחרות (פולין וקרואטיה, למשל) מפטרות מאמנים, גרמניה ממשיכה בשלה והיום (שישי) הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן יואכים לב בשנתיים נוספות, עד 2016. משמעות הדבר: אם יישאר לכל אורך תקופת החוזה ויעבור את היורו הבא, לב ישלים עשור כמאמן הנבחרת. הוא יהיה הראשון שמחזיק מעמד כל כך הרבה זמן, מאז הלמוט שן שעבד 12 שנים (1964-1978) ולפניו השיאן ספ הרברגר עם 14 שנים ברצף (1950-1964).

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. Martin Rose, GettyImages
זוכה לאמון מוחלט. יואכים לב/GettyImages, Martin Rose

המאמן בן ה-53 החזיק בחוזה עד 2014, אבל בהתאחדות החליטו להאריך אותו, כהערכה לעבודה הטובה ולעובדה שהנבחרת הגרמנית שוב הבטיחה בקלות את המקום בגביע העולמי, ה-16 ברציפות שלה. "מאז מונדיאל 2006, הנבחרת תמיד הייתה בטופ 4 של הגביע העולמי או אליפות אירופה", הזכיר נשיא ההתאחדות וולפגנג נירסבאך בהודעה שהוצאה לתקשורת. "יש לנו אמון רב ביואכים לב ואנחנו רוצים להראות את זה באמצעות הארכת החוזה".

לב, שהיה לפני כן עוזרו של יורגן קלינסמן בנבחרת במשך שנתיים, הצעיד את נבחרת גרמניה לגמר יורו 2008 (הפסד 1:0 לספרד) ולחצאי גמר במונדיאל 2010 ויורו 2012. בדירוג העולמי ניצבת גרמניה במקום השני, אחרי ספרד, ואת בית ג' של המוקדמות סיימה עם 28 נקודות ב-10 משחקים וכנבחרת שהבקיעה הכי הרבה שערים באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully