וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בני יהודה: קוראץ' חוזר, עגייב בספק

דורה מתלבט לגבי ההרכב, קשר הזהובים חש ברע והוא בספק (ש', 19:00). בני יהודה הלחוצה תקטע את רצף ההפסדים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 73. הפועל חיפה מובילה 23:26 בניצחונות, עוד 24 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת זה 6:17 לטובתה בניצחונות ועוד 14 תיקו.

* ב-11 המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מאז פברואר 2001, תמיד הושגה הכרעה. כמעט תמיד (2:9) לטובת בני יהודה.

* אם הפועל חיפה תכבוש פעמיים, אלי חכמון יוכל לציין בסיפוק את השער ה-200 לזכות קבוצות הבית במשחקים בהם הוא שופט בליגה הראשונה.

* אגב, חכמון שלף 13 אדומים למארחות וכמעט פי 2.5 לאורחות (31).

נתונים: אתר דריבליסט

נבוישה מרינקוביץ', ז'רקו קוראץ', הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מאז פברואר 2001, תמיד הושגה הכרעה. כמעט תמיד/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

המאמן שלומי דורה הפתיע את שחקניו כשלראשונה העונה לא תרגל הרכב באימון המסכם לקראת המשחק מול בני יהודה. דורה מתלבט מאוד לגבי כמה עמדות, כשז'רקו קוראץ צפוי לחזור להרכב. גם עאהד עזאם שב מהרחקה ועשוי לתפקד כמגן ימני במקומו של עומרי קנדה הפצוע. גם בעמדת המגן השמאלי עשוי להיות שינוי, כשעמיר נוסבאום עשוי לחזור להרכב על חשבונו של דנילו ניקוליץ?.

בחיפה מנסים להוריד את מפלס הלחץ, שבוע לפני הדרבי העירוני מול מכבי חיפה. הבעלים יואב כץ לקח בימים האחרונים, בהם הוא נמצא בארץ, כמה מהשחקנים הבכירים לשיחות אישיות. ?זה משחק קריטי עבורנו", אמר שחקן בקבוצה. ?אוי ואבוי לנו אם נפסיד לבני יהודה ונגיע לדרבי כשאנחנו בתחתית הליגה?.

בני יהודה:

תקופה רעה מאוד עוברת על מועדון בני יהודה, כאשר בנוסף למחאת האוהדים ההולכת ומתגברת נגד הבעלים משה דמאיו, הגיעו גם ארבעה הפסדים רצופים שדירדרו את הזהובים אל מתחת לקו האדום, לראשונה זה מספר שנים. בקבוצה מקווים לצאת לדרך חדשה כבר בשבת נגד הפועל חיפה בקרית אליעזר, אולם יודעים שהמשימה לא תהיה קלה.

המאמן דרור קשטן ממשיך לחפש מדי שבוע פתרונות יצירתיים להרכב, וגם הפעם יערוך לפחות שלושה שינויים, וזאת בהתאם לסגל הדי מצומצם שעומד לרשותו. הקשר לירוי צעירי מושעה עד יום ראשון ולא יהיה בסגל, כאשר גם הקשר אמיר עגייב הצעיר, שחש ברע במהלך הלילה ולא נטל חלק באימון המסכם ביום שישי, נמצא בספק גדול למשחק. בצוות המקצועי ימתינו עד שבת ואם לא יהיה שיפור במצבו של עגייב, יפתח נס זמיר במקומו. גל כהן ישוב למרכז ההגנה, על חשבונו של בן והבה וגם הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס חוזר להרכב אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה ויחליף את צעירי המושעה. מי שיפתח לראשונה העונה בהרכב, הוא כפיר אדרי הוותיק שיתופקד הפעם בצד שמאל של הקישור. עוז ראלי יפתח בצד ימין של הקישור, כאשר אור ברוך צפוי לפתוח כחלוץ בודד בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרור קשטן מאמן בני יהודה. קובי אליהו
מחפש פתרונות יצירתיים למצב. קשטן/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: טאדאס קיאנסקאס

הבלם הליטאי אכזב במשחק האחרון מול הפועל עכו ויצטרך להוכיח לכל המקטרגים שההגעה שלו הייתה משתלמת עבור המועדון. משחק אחראי של קיאנסקאס עשוי להחזיר את האדומים מחיפה למסלול החיובי.

בני יהודה: קסטוטיס איבשקביצ'יוס

הקשר הליטאי פתח רע מאוד את העונה וזו אחת הסיבות שבני יהודה נראית כפי שהיא נראית. איבשקביצ'יוס הוא אחד הצירים המרכזיים במערך של קשטן ובקבוצה מקווים שמעתה והלאה יפגין את היכולת הטובה מהשנים הקודמות, זו שגרמה לראשי המועדון להאריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות. כש'קוסטה' שקט ומרוכז, הוא אחד הקשרים האחוריים הטובים בארץ, הבעיה מתחילה כאשר הוא מגיע עצבני ולא מרוכז כפי שקורה מאז פתיחת העונה. כדי לבלום את שרשרת ההפסדים יצטרך הליטאי להיות במיטבו.

קסטוטיס איבשקביצ'יוס בני יהודה מול גל בראל עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
בני יהודה מקווה שיופיע רגוע ומרוכז. איבשקביצ'יוס/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, עמיר נוסבאום (דנילו ניקוליץ?), דריו פרננדס, יוסי דורה, לירן כהן (אור אוסטווינד), נבוישה מרינקוביץ?, יובל אבידור, ז'רקו קוראץ? (מהראן לאלה).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, נס זמיר, כפיר אדרי, אור ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully