וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: 2:3 למכבי הוד השרון על מכבי תל אביב

תומר רוסיאנסקי ושחקניו רשמו ניצחון במשחק שנעל את המחזור הראשון בליגת העל. הזר החדש פרד טשיירה הצטיין בהוד השרון

המחזור הראשון בליגת העל בכדורעף ננעל הערב (חמישי) עם משחק מצוין ודרמטי בין שתי היריבות הגדולות ביותר בליגה בשנים האחרונות, כאשר מכבי הוד השרון גברה בביתה בחמש מערכות מותחות על סגנית האלופה מכבי תל אביב, 25:23, 15:25, 27:25, 22:25, 9:15.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק דרמטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשחק נפתח בצורה צמודה ולוח התוצאות הראה 7:7 אחרי שלל טעויות משני הצדדים. המארחת עלתה ל-16:20 ונראתה בדרך לזכייה במערכה, אבל הצהובים עלו ליתרון 0:1 אחרי מהפך גדול. המערכה השנייה הייתה כל כולה של הוד השרון, שרצה ל-4:8 ו-11:17 ולבסוף ניצחה בקלות 15:25.

המערכה השלישית הייתה הדרמטית במשחק, כאשר הוד השרון הובילה 14:16, אבל האורחים שוב ביצעו מהפך ובעזרת כרטיס צהוב שספגה הוד השרון, התוצאה התהפכה ל-16:19. למכבי היו שתי נקודות מערכה אותן היא לא ניצלה, אך בשלישית עשתה את העבודה ועלתה שוב ליתרון במערכות. הוד השרון יצאה להילחם על חייה ואחרי מערכה ארוכה וצמודה הצליחה לייצר בריחה קטנה ממש ברגע האחרון ולנצח 22:25, כדי לאזן את המשחק.

המערכה המכרעת כבר הייתה צבועה בכחול, כאשר השחקנים של תומר רוסיאנסקי יוצרים פער גדול במהרה, נהנים ממשחק חסימה משופר והנחתות של הזר החדש שלהם פרד טשיירה ומחסלים את הדרמה במהרה בדרך ל-9:15 וניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully