וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: לירוי צעירי הושעה עד יום ראשון

17.10.2013 / 21:34

הקשר נענש בעקבות התקרית עם רפי דהן ולא ישחק נגד הפועל חיפה ביום שבת. בסביבתו הופתעו: "אפשר היה להסתפק בקנס"

one

בני יהודה תגיע למשחק נגד הפועל חיפה בשבת בקרית אליעזר ונראה שהלחץ לאחר ארבעה הפסדים ברציפות מתחיל לתת את אותותיו במועדון.

הקשר לירוי צעירי הופתע הערב לפני האימון כאשר התבשר לו שהוא מושעה מכל פעילות עד יום ראשון הקרוב, זאת בעקבות התקרית בה היה מעורב עם הקשר רפי דהן באימון לפני יומיים. השניים החליפו דחיפות וקללות ביניהם לאחר כניסה של האחרון בצעירי במהלך אחד המשחקונים והיום החליטו ראשי הקבוצה שצעירי יהיה זה שישלם את מחיר התקרית. הקשר המושעה יחמיץ כמובן את המשחק נגד הפועל חיפה בשבת. בסביבתו ושל צעירי הופתעו מאוד מהעונש ואמרו: "מוזר מאוד שבסופו של דבר מפילים את התיק על לירוי. הוא מעולם לא היה מעורב בשום תקרית או הפרת משמעת ואפשר היה להסתפק בקנס או אזהרה".

בתוך כך הקבוצה ערכה הערב (חמישי) את האימון המסכם ולסגל חזרו שלושת שחקני הנבחרת הצעירה, בן והבה, גיל יצחק ואמיר עגייב ששבו ממסע הנבחרת לפורטוגל ונורבגיה. על פי ההרכב שתורגל מסתמנים מספר שינויים, והבולט ביניהם הוא הצבתו של כפיר אדרי הוותיק באגף שמאל בקישור. אדרי שממעט לקבל העונה דקות צפוי לפתוח יחד עם רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי ואמיר עגייב בקישור. שינוי נוסף יהיה חזרתו של הבלם גל כהן להרכב, לאחר שסופסל בהפסד למכבי פתח תקוה במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully