וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא הזמינה את מראדונה למשחק העונה מול נאפולי

כוכב העבר של הנאפוליטנים יגיע לאולימפיקו (ו', 21:45, ס' 1)? וגם: המאסטרו בוחר את ארבעת השחקנים הטובים בעולם

אחרי שבעה ניצחונות רצופים שהציבו אותה במקום הראשון בטבלה, תפגוש מחר (שישי, 21:40, ספורט 1 ו-HD) רומא המאיימת את נאפולי מהמקום השני, למשחק שבאיטליה כבר מזילים ריר עליו לא מעט זמן. קבוצתו של רודי גרסיה מגיע בכושר פשוט פנומנלי להתמודדות, כשהיא כובשת 20 שערים בשבעת משחקיה - שמונה מהם הגיעו בשני המשחקנים האחרונים (0:5 מול בולוניה ו-0:3 מהדהד מול אינטר בסן סירו).

מאמן ליל, רודי גרסיה. רויטרס
ימשיכו לדהור? גרסיה/רויטרס

"אני לא שוכח שנאפולי נבנו במטרה לזכות באליפות, ובכדי לשחק בליגת האלופות", אמר גרסיה לקראת ההתמודדות הלא פשוטה שמצפה לו. "זה אומר שיש להם כמעט שני סגלים שהם באותה רמה. אני חושב שהם יתחילו כפייבוריטים, אבל אנחנו ננסה להשיג את הניצחון. יהיה משחק נהדר מחר. עם זאת, אנחנו רק במחזור השמיני, ושום דבר לא מוטל על הכף מלבד שלוש נקודות. אנחנו תמיד משחקים כדי לנצח, בבית או בחוץ".

כשנשאל מה מטריד אותו בנאפולי אמר גרסיה: "אנחנו לא מוטרדים מהיריבה שמולנו, והדבר החשוב ביותר הוא להמשיך את רצף המשחקים ללא ההפסד. זה עוזר לקבוצה ולשחקנים". גרסיה מודע היטב להיסטוריה הגורסת כי אף קבוצה בהיסטוריה של הליגה לא ניצחה את שמונת המשחקים הראשונים ולא זכתה באליפות. "אני לא חושב על זה, לפחות לא כרגע", אמר הצרפתי.

מנגד, גם בנאפולי מנסים להוריד את הלהבות מהמפגש הלוהט. "אם ניקח שלוש נקודות ברומא, עדיין לא ניקח אליפות בוודאות". אמר מנג'ר נאפולי, רפא בניטז. "אם לא ננצח ננסה פשוט להשתפר. אני תמיד חושב שצריך להשתפר. אנחנו כרגע משחקים רק ב-75 אחוז מהפוטנציאל שלנו, ואני מאוד מרוצה". על היריבה שלו אמר בניטז: רומא היא קבוצה נהדרת שלוחצת מצויין וזה לא מקרי שהיא ספגה כל כך מעט שערים. אנחנו פשוט נצטרך למצוא את הרווחים הנדרשים כדי לכבוש".

מאמן נאפולי רפא בניטס. GettyImages
האליפות לא תוכרע במשחק הזה. בניטס/GettyImages

ורק כדי להמחיש עד כמה משמעותי המשחק הזה, הרי שברומא הזמינו את לא אחר מאשר כוכב נאפולי בעבר ואחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה - דייגו מראדונה - בכדי להיות נוכח בהתמודדות. מראדונה צריך להיות באותו יום במילאנו, אך ברומא הציעו לכוכב העבר מטוס פרטי ומכונית עם נהג שתביא אותו אל הקרב הגדול.

"זה נכון, וזה סימן ספורטיבי נהדר של מועדון גדול להזמין את מראדונה לאולימפיקו, אפילו אם הוא יספק הרבה אנרגיה לנאפולי בהיותו שם", אמר אנחלו פיסאני, שעובד על הבאתו של הכוכב למשחק. "רומא הציעה לארגן את הכל, אבל הלו"ז של מראדונה קצת דחוק ואנחנו לא יודעים אם הוא יקבל את ההצעה או לא. עם זאת, הוא מאושר מההזמנה". אז האם זה יקרה? "כולם יודעים שהוא פנאט בנוגע לכדורגל, ככה שזו לא תהיה הפתעה אם הוא יחליט פתאום ללכת לאכול פיצה בנאפולי".

מראדונה עצמו, אגב, בחר היום את ארבעת השחקנים הטובים בעולם לדעתו. "עבורי זה מסי, כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר ומריו באלוטלי", הפתיע המאסטרו. "הייתי רוצה לדבר עם באלוטלי לבד, בחדר, ולספר לו על החוויות הרעות שהיו לי בכדורגל. אנשים צריכים לעזוב אותו".

דייגו מראדונה חוגג זכייה של נאפולי בגביע אופ"א ב-1989. GettyImages
מחווה מרגשת. מראדונה במדי נאפולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully