וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי ייעדר נגד רמת השרון

17.10.2013 / 18:30

החלוץ הפצוע יצטרף לדור מיכה ברשימת הנעדרים של מכבי ת"א. המאמן פאולו סוזה: "כולם שואפים לנצח את האלופה. יהיה קשה"

לראשונה מאז פגרת הנבחרות, מכבי תל אביב תערוך הערב (חמישי) אימון בהשתתפות כל השחקנים הכשירים. דור מיכה וברק יצחקי, שחזרו מהנבחרות השונות פצועים, יחמיצו את המשחק הקרוב של הצהובים, מול הפועל ניר רמת השרון באצטדיון רמת גן (ראשון, 20:10). מנגד, המגן השמאלי מאנה חזר השבוע לאימונים. במועדון הוזילו את מחירי הכרטיסים ל-50 שקלים והצפי הוא ש-20 אלף צהובים יגיעו למשחק.

שחקני מכבי תל אביב, ברק יצחקי, דור מיכה. קובי אליהו
אימון קל לפצועים. מיכה ויצחקי/קובי אליהו

המאמן פאולו סוזה והחלוץ ראדה פריצה השתתפו במסיבת העיתונאים השבועית והפורטוגלי אמר: "שחקני הנבחרות חזרו, אבל שניים מהם פצועים. יצחקי ומיכה שדווקא נמצאים בכושר מצוין. זה יכול לקרות. לא התאמנו בצורה פרקטית בשבועיים האחרונים. זה מקשה, אבל אני שמח שכולם חזרו".

סוזה הסביר שהוא לא מקל ראש בנועלת הטבלה: "היריב תמיד קשה ואנחנו חייבים להתייחס אליו בכבוד. רמת השרון רוצה לברוח מהתחתית וכמו כולם, גם שם רוצים לנצח את האלופה. אני בטוח שזה יהיה משחק קשה".

פריצה התייחס למשחק הקודם של הקבוצה, ה-0:0 נגד מ.ס אשדוד: "אני תמיד שואף לכבוש ולבשל, אבל כדורגל הוא ענף קבוצתי וכולם צריכים לשחק טוב כדי לנצח. המשחק נגד אשדוד היה קשה. במשחק כזה חשוב להבקיע שער אחד ואז המשחק הופך להיות יותר פתוח, אבל לא תמיד אפשר לנצח".

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, עם שחקן הקבוצה ראדה פריצה. קובי אליהו
לא מזלזלים ברמת השרון. פריצה וסוזה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully