וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחונות לריאל מדריד ואולימפיאקוס

הבלאנקוס התגברו על משחק טוב של שאראס והביסו בחוץ 63:83 את ז'לגיריס. אלופת אירופה גברה על מלאגה 61:69

עונת היורוליג יצאה לדרך באופן רשמי כבר ביום רביעי עם שני משחקים והערב (שישי) ננעל מחזור הפתיחה עם שלושה משחקים. במוקד, סגנית האלופה ריאל מדריד מחצה בחוץ 63:83 את ז'לגיריס קובנה של שאראס. אלופת אירופה אולימפיאקוס ניצחה אחרי משחק הפכפך 61:69 את מלאגה הספרדית. במפגש בין שתי קבוצות שעורכות בכורה במפעל, באיירן מינכן הביסה בפולין את ז'ילונה גורה 73:94.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. Nikos Paraschos, GettyImages
רק תנו להם להיות עם הגב אל הקיר. ספאנוליס/GettyImages, Nikos Paraschos

בית ב'

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 83:63

הבלאנקוס, שבשנה שעברה נותרו המומים עם הפסד בגמר המפעל ונאלצו להסתפק באליפות ספרד, חגגו על הפרקט באולם הנפלא של ז'לגיריס, שם לא הקהל ולא משחק פנטסטי של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שחזר לקבוצה העונה, הספיקו מול הכוכבים בלבן. ריאל סיימה את הרבע הראשון ב-13:16 צנוע, אך ברחה ל-24:35 במחצית ול-44:64 בכניסה לרבע האחרון, מה שהפך את הסיום לגארבג' טיים למרות התעוררות קלה של ז'לגיריס. ריאל נראתה נהדר, רצה וקלעה מכל עמדה על המגרש. היא נהנתה מ-18 נקודות של ניקולה מירוטיץ' האדיר ו-17 של סרחיו יול. למפסידה, פאוליוס יאנקונס קלע 15 ושאראס 13 (הוא גם איבד חמישה כדורים מתוך 27 איבודים שחיסלו את ז'לגיריס).

ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
ריאל ממשיכה להפחיד את אירופה. מירוטיץ'/מגד גוזני

בית ג'

ז'ילונה גורה - באיירן מינכן 94:73

במפגש בין שתיים מהקבוצות שמאיימות להיות בין החלשות ביותר במפעל העונה ועורכות בו את הופעתן הראשונה אי פעם, הבווארים הוכיחו לשכנה מפולין שהם הרבה יותר טובים וניצחו בקלות בחוץ. באיירן ברחה לפלוס 20 כבר בתום המחצית הראשונה (28:48) ומשם שייטה לניצחון קליל כשהיא מוסיפה 28 נקודות ברבע האחרון ונהנית מ-21 אסיסטים שלה ו-18 איבודים של היריבה. חמישה שחקנים סיימו בדאבל פיגרס בבאיירן, כאשר שבון טרוטמן הוביל עם 19 וניהאד דג'דוביץ' הוסיף 17. ארווינג ווקר ופרימסלב זמוייסקי קלעו 11 לגורה.

אולימפיאקוס - מלאגה 61:69

אלופת אירופה יצאה לדרך עם ניצחון לא פשוט, במשחק בו נראתה רע לאורך למעלה ממחצית ואז, לפתע, התפוצצה כמו שהיא אוהבת. הרבע הראשון עוד היה סביר מבחינה התקפית והסתיים ב-18:22 לספרדים, אבל עשר הדקות הבאות היו רעות במיוחד. אלופת אירופה לא קלעה ארבע דקות וסיימה את הרבע עם 3 מ-14 מהשדה. גם מלאגה לא הייתה הרבה יותר טובה ועם 8:11 מכוער היא ירדה למחצית ב-26:33. אלא שאולימפיאקוס ואופי הולכים ביחד ולא סתם היוונים זכו ביורוליג בשנתיים האחרונות. המארחים, שכבר היו בפיגור 12 נקודות, החלו פתאום לצלוף. הם קלעו שלוש שלשות ללא מענה בשתיים וחצי הדקות האחרונות של הרבע השלישי ועם עוד ריצה ברבע הרביעי עלו לפתע ל-49:60 אחרי ריצת 4:25 בדרך לניצחון. 13 נקודות לברנט פטוואי וואסיליס ספאנוליס, 12 למת'יו לוייסקי. במלאגה, 12 לפראן ואסקס וזוראן דראגיץ', 9 לניק קיינר מדלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully