וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין יעזוב את הפועל פ"ת לטובת המירוץ למיליון?

17.10.2013 / 13:04

במועדון סוערים בעקבות חשיפת "מלאבס ספורט" על כוונתו של החלוץ להשתתף בתוכנית הריאליטי, ולהחמיץ שלושה משחקים

האם הפועל פתח תקוה תאבד בקרוב את אחד השחקנים הכי טובים שלה? במועדון סוערים בעקבות הידיעה שחשף הכתב לירון סובול "מספורט מלאבס" ולפיה חלוץ הקבוצה, ליאור אסולין יטוס בסוף החודש לחו"ל כדי להשתתף בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון". בנוסף פורסם כי השחקן צפוי להשתתף עם גרושתו, איתה היה מסוכסך בעבר על פי פרסומים שונים, כאשר הפורמט של התוכנית מתבסס על גרושים וגרושות.

החלוץ, שפתח את העונה מצוין, אך הורחק במחזור האחרון בהפסד מול ראשון לציון, עידכן כבר את ראשי הקבוצה, שמצידם לא מוכנים לוותר והבהירו לו כי הם לא יאשרו לו להשתתף בתוכנית ולהחמיץ בכך שלושה משחקי ליגה של הקבוצה.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
גרם לסערה במועדון. ליאור אסולין/ניב אהרונסון

ניסן יחזקאל, מאמן הקבוצה הגיב לפרסום ואמר: "אני לא הסמכות שצריכה לאשר לליאור אם לצאת או לא. יש לנו בעל בית. הוא זה שמשלם לליאור את המשכורת והוא היחיד שיכול לקבוע אם אסולין ייצא לתוכנית או לא. אלו דברים שלא בסמכותי ואני לא מתערב בזה".

כפי המסתמן כעת, אסולין יצטרך לבחור האם לכבד את החוזה שלו מול מפיקי התוכנית או מול המועדון, שלא מתכוון להתפשר בנושא. יש לציין כי מדובר בשחקן חשוב מאוד של הקבוצה והוא הבקיע כבר פעמיים העונה וכן בישל את שער הניצחון של הקבוצה לפני שני מחזורים מול מכבי אום אל פאחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully