וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות לריאל: גארת' בייל חזר להתאמן

הוולשי שמתאושש מהפציעה שלו, צפוי לקבל דקות במשחק הליגה בשבת מול מלאגה, יהיה כשיר בקלאסיקו מול ברצלונה?

הידיעות שהתפרסמו בשבוע האחרון על "פציעתו המסתורית" של גארת' בייל, גרמו לסערה לא קטנה בספרד וגררו המון ביקורת נגד ריאל מדריד, ששברה את שיא ההעברות על שחקן פצוע כביכול. אולם, בניגוד לתחזיות הקודרות לגבי מצבו הבריאותי של הוולשי, בייל חזר לאימונים מלאים עם ריאל מדריד ועל פי כל הדיווחים הוא גם יקבל דקות במשחק הליגה ביום שבת מול מלאגה וכן במשחק ליגת האלופות בשבוע הבא מול יובנטוס.

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
ייכנס לעניינים בהדרגה. גארת' בייל/רויטרס

המטרה של בייל וריאל מדריד היא שהקשר יהיה כשיר לחלוטין למשחק החשוב באמת ביום שבת הבא לקלאסיקו הגדול מול ברצלונה. מאז שהגיע לריאל מדריד, גארת' בייל פתח במשחק ליגה אחד מול ויאריאל, שיחק 60 דקות וכבש גם שער. נגד גלאטסראיי בליגת האלופות הוא עלה כמחליף ושיחק 27 דקות, אבל נפצע בחימום לקראת משחק הליגה מול חטאפה והוצא מההרכב ברגע האחרון. בסך הכל, מאז שהגיע לריאל, שיחק בייל 132 דקות בלבד ורק 14% מכל משחקיה הרשמיים של ריאל.

ובינתיים, קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של ריאל התראיין היום ל"קוריירה דלה סרה" האיטלקי ונתן הצהרה די מפתיעה כשהתייחס ליכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים בליגה מול לבנטה ואלצ'ה.

"אנחנו לא יכולים לשחק יותר גרוע", אמר אנצ'לוטי, "ניסיתי לעשות שינויים במערך, וגם להנחיל שיטה שתאפשר לנו להחזיק יותר בכדור, אבל שינויים לוקחים זמן". המאמן הוסיף: "זה נכון שהיו לנו כמה משחקים לא טובים והקושי שלנו רק עולה בעקבות העובדה שברצלונה ואתלטיקו מדריד ממשיכות לנצח אבל אנחנו נשתפר ככל שהעונה תתקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully