וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רענן כץ ייכנס כשותף בהפועל חולון?

16.10.2013 / 23:46

בעלי מכבי תל אביב לשעבר בודק אפשרות להיכנס לקבוצת המשקיעים לאחר שסייר בארנה החדשה שתיפתח בעונה הבאה

רענן כץ ימשיך לתמוך בהפועל חולון גם בעונת המשחקים הקרובה, כך מסרה הערב (רביעי) הקבוצה בהודעה לעיתונות מטעמה. על פי ההודעה כץ הודיע לאנשי הקבוצה כי הוא בודק ברצינות אפשרות כניסה כשותף למועדון שמנוהל על ידי קבוצת אנשי עסקים בראשות מיקי דורסמן ושלמה אייזיק, בעלי חברת UNET.

כץ, מלווה ברעייתו ובנציגו בישראל צביקה קציר, הגיע היום למפגש עם ראשי הקבוצה לאחר שהתרשם מהיכולת ומתצוגת העידוד בניצחון שלשום על מכבי תל אביב 73:83. לאחר מכן סייר איש העסקים האמריקאי באתר בניית הארנה החדשה בחולון, שאמורה להיפתח בקיץ 2014, ולבסוף סעד עם אנשי הקבוצה וראש העיר מוטי ששון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיכים יחד. כץ ואנשי חולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"במועדון רואים ברענן איש תחרותי ובעל חזון והביעו סיפוק רב מהדברים, כמו כן ציינו כי ישמחו מאוד אם אכן יצטרף אדם ואיש עסקים בסדר גודל של רענן כץ למשפחת הפועל חולון", כך נמסר בהודעה. כץ ורעייתו יהיו אורחי הכבוד במשחק הבית מול עירוני נס ציונה ביום ראשון הכבוד, כשלפניו ייערך טקס לכבודו.

בצד המקצועי, בחולון היו מאושרים מאוד מהניצחון על מכבי תל אביב, אך יודעים שאם לא יתרגמו את פתיחת העונה הנהדרת לניצחון על עירוני נס ציונה, הרי שמשמעות הניצחון על הצהובים תתבטל. בקבוצה היו מרוצים מהיכולת של צמד הגבוהים הזרים ג'ראיי גראנט ולורנס באוורס, לאחר שלאחרונה היו שמועות כי ייתכן וייחתכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully