וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור מיכה עשוי לשוב לשחק בתוך שבועיים

16.10.2013 / 20:23

אופטימיות במועדון באשר לפציעתו של הקשר, שלא סובל מקרע מלא. יצחקי בספק לרמת השרון, דאבור ולוגסי יחתמו בקרוב

מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון את הפועל ניר רמת השרון, במשחק שייערך באצטדיון רמת גן, בשל שזרוע החורף שמתקיים בבלומפילד. המשחק יהיה שחזור מדויק למשחק האליפות של הצהובים בסיום העונה שעברה, ובמועדון מאמינים שבשל הפתיחה הטובה של העונה וכן הוזלת מחירי הכרטיסים ל-50 שקלים בלבד, יגיעו לפחות 20 אלף צופים למשחק.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חששו מהיעדרות ממושכת. דור מיכה/ברני ארדוב

12 שחקני הנבחרות, הבוגרת והצעירה שסיימו את משימותיהם, ישובו מחר (חמישי) להתאמן עם הקבוצה, כאשר האימון הטקטי ייערך באצטדיון רמת גן. הקשר דור מיכה נחת היום בישראל יחד עם חבריו לנבחרת הצעירה והספיק להיבדק אצל הצוות הרפואי של מכבי תל אביב. מיכה שסובל מקרע בשריר המפשעה, ייעדר בוודאות מהמשחק הקרוב נגד רמת השרון ויחמיץ גם את משחק החוץ בפרנקפורט בשבוע הבא במסגרת הליגה האירופית.

נכון להיום יש במועדון אופטימיות שמיכה יחזור לשחק מהר מכפי שחשבו בתחילה וייתכן שכבר בתוך שבועיים, יעמוד כשיר לרשותו של המאמן פאולו סוזה. מיכה שנפצע באחד האימונים לפני המראת הנבחרת הצעירה לפורטוגל, לא התאמן וקיבל מנוחה בשמונת הימים האחרונים ולפחות על פי הבדיקה שערך היום התברר כי אין מדובר בקרע מלא לחלוטין.

מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יחתום על חוזה חדש ויקבל דקות משחק נוספות. מונס דאבור/קובי אליהו

שחקן נוסף שנמצא בספק למשחק עם רמת השרון, הוא החלוץ ברק יצחקי, שסובל ממתיחה בשריר המפשעה ואף שוחרר ממשחקה של הנבחרת הבוגרת נגד צפון אירלנד. בצוות הרפואי של הצהובים ינסו להכשיר את יצחקי, אך לא מן הנמנע שבצוות המקצועי יעדיפו שלא לסכנו ולתת לו מנוחה, על מנת שיחלים לחלוטין.

בימים הקרובים צפויים מונס דאבור ומשה לוגסי לחתום על הארכת חוזה, לאחר שמרבית פרטיהם כבר סוכמו מחדש מול ראשי המועדון. בצוות המקצועי קיימת שביעות רצון גדולה מאוד מיכולתו של דאבור בשבועות האחרונים, הן בקבוצה והן בנבחרת הצעירה וגם במשחקים הקרובים הוא צפוי להמשיך ולקבל דקות משחק נוספות. במקרה של לוגסי הדברים מעט אחרים והקשר הצעיר לא מקבל הזדמנויות במשחקים הרשמיים של הקבוצה. לוגסי צפוי לחתום על הארכת חוזהו ואז אולי יושאל לקבוצה אחרת בחודש ינואר, על מנת שיצבור שוב דקות משחק.

מאמן השוערים שורה אובארוב נטל הערב חלק בפעילות של חברת 'נישה', שקיימה טורניר כדורגל במגרש הכדורגל הסינטטי בשכונת התקווה, בין חברות ההשקעות בשוק ההון. מנכ"לים מכל הנבחרות ניסו להכניע בפנדלים את אובארוב, כאשר נציג הבעלים של מכבי תל אביב, ג'ק אנגלידיס, העניק למנכ"לים תשורה מיוחדת מתנת המועדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ניסו להכניע אותו בפנדלים. אלכסנדר אובארוב בטורניר של שוק ההון/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully