וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 27 אלף הבטיחו מקומם בטדי, ז'ונס נרגש

16.10.2013 / 19:51

הברזילאי לקראת הפועל תל אביב: "יש אווירה של פלמנגו-פלומיננזה, חייב לשחק". בית"ר תפשיר עוד 3,000 כרטיסים?

צילום ועריכה: קובי אליהו

את הטירוף שמתרחש סביב המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, אפילו בבית"ר לא יכולים להסביר. גורם במועדון אמר היום (רביעי): "צריך לומר את האמת, אחרי רמת השרון דיברנו על 20 אלף איש כהצלחה ופתאום זה נכנס לסחרור. אנשים במועדון באובר של 30 ו-40 כרטיסים שרכשו בכסף וכבר לא יודעים איך להתמודד עם זה. אין יותר הזמנות וכרטיסים לחלק, טדי חוזר להיות הר געש".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יהפכו את טדי שוב להר געש? אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

נכון להיום בערב, הבטיחו מקומם בטדי מעל 27 אלף איש. לאחר שהופשרו כ-3,500 כרטיסים ליציע הדרומי הבוקר נותרו כ-1,800 כרטיסים בלבד, שלמעשה ישלימו כ-29 אלף איש באצטדיון. מחר צפוי להיפגש אבנר קופל עם המשטרה במטרה להפשיר לפחות חלק מהיציעים צפון מערבי וצפון מזרחי על מנת למכור כ-2,500 כרטיסים נוספים, אך ייתכן שהמשטרה לא תאשר יותר מ-1,500.

הקשר-חלוץ הברזילאי של הקבוצה בריאן ז'ונס אמר לקראת המשחק: "כולם רוצים את הכרטיסים שלי. יש אווירה של פלה-פלו (פלמנגו-פלומיננזה בברזיל) ובאמת כל שחקן רוצה להיות חלק מזה. אני לא יודע אם אפתח או אהיה על הספסל רק מרגיש שאני חייב לקחת חלק במשחק הזה".

בית"ר תחזור להתאמן מחר לאחר שהשחקנים קיבלו יום חופש. לרשות המאמן יעמוד סגל כמעט מלא עם חזרתם של אריאל הרוש, עומר אצילי וטל כחילה מהנבחרות. איברהים קרגבו יחל מחר את ההתרשמות בקבוצה ובשבועיים הקרובים תתקבל החלטה לגביו.

אוהדי הקבוצה זועמים על יחס המשטרה והעובדה שחלק נכבד מן הציוד שתכננו להכניס לקראת המשחק ולארגון תצוגות לא מאושר. האוהדים עירבו את אלי טביב בעניין ומחר צפוי אבנר קופל לשבת עם המשטרה בניסיון לפתור את הדברים. האוהדים אמרו: "הפעם לא נוותר. לא תהיה אפליה אצלנו בבית שהפועל תל אביב תורשה להכניס מה שהיא רוצה, ואלינו משטרת ירושלים תמשיך להתייחס כמו לזבל. נהפוך עולמות אבל כל הציוד שלנו ייכנס".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מבחינתו מדובר בדרבי ברזילאי. בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully