וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהים קרגבו: "אני תמיד מחפש אתגר, זאת הדרך שלי"

15.10.2013 / 8:35

קפטן סיירה ליאון הגיע להתרשמות בבית"ר ירושלים ומרגיש חלק מהקבוצה: "יכולתי לחתום בדובאי אבל בחרתי לשחק עם בנגורה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

קפטן נבחרת סיירה לאון, הקשר האחורי איברהים קרגבו, נחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל והוא יתחיל להיבחן בבית"ר ירושלים. בקבוצה מקווים שהשחקן בן ה-31 ירשים ויחזק את מרכז המגרש. אם הוא יחתום, כנראה שאייס קרים ישוחרר.

קרגבו שיחק בעבר ארבע שנים בליגה ההולנדית ובשלוש השנים האחרונות לבש את מדי פ.ק באקו מאזרבייג'אן. הוא סיפר בשדה התעופה: "אני רוצה לומר תודה על ההזדמנות להגיע לכאן. שמעתי הרבה על הקבוצה מטטה בנגורה. הוא סיפר שמדובר במועדון עם אווירה נהדרת שכיף להיות בו ואני מקווה באמת להישאר כאן ולהיות חלק מהמועדון הזה".

קרגבו נשאל על כך שבנגורה מכנה אותו "האח הגדול" ואמר: "כן, אני שומר טוב על הצעירים שיהיו בפוקוס ולא יאבדו את עצמם. זה שטטה קורא לי אח גדול זה כבוד גדול, זה מוכיח על הכבוד שהוא רוחש כלפיי ואני גאה בזה. יכולתי לחתום בדובאי אבל אני תמיד מחפש אתגר, זו תמיד הייתה הדרך שלי בקריירה. עכשיו בחרתי לבוא לכאן לשחק עם האח הקטן שלי בנגורה".

משחקו האחרון של קרגבו היה לפני כחודש במדי נבחרת סיירה ליאון נגד טוניסיה ולכן בבית"ר ישנו סימן שאלה לגבי כושר המשחק שלו. הקשר אמר היום: "אני צריך אולי שבועיים לחזור לכושר מלא. אני מכיר את הגוף שלי ואני יודע מה אני צריך כדי לחזור לעצמי. כשאתה רוצה לחזור לכושר אתה צריך לסבול הרבה וזה מה שאני אעשה בשבועיים האלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צריך שבועיים כדי לחזור לכושר מלא". קרגבו עם נחיתתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים ההכנות למשחק נגד הפועל תל אביב בעיצומן. נכון לשעות הבוקר, כ-23 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון טדי ביום שני הקרוב ובבית"ר מעריכים שעד מחר כל 26 אלף הכרטיסים שהוצעו למכירה יאזלו. במועדון ממתינים להפשרה של כמות נוספת של כרטיסים על ידי המשטרה, 3,500 ביציע הדרומי ועוד 3,500 ביציעים הצפון מערבי והצפון מזרחי. אם כל הכרטיסים יימכרו, בית"ר תגיע להכנסה של קרוב לשני מיליון, כאשר הוצאות על שיטור ואבטחה מגיעות לכחצי מיליון.

אופיר קריאף אמר לקראת המשחק: "אמנם חוויתי את טדי מלא במדי הנבחרת הצעירה, אבל עם כל הכבוד לאוהדי הנבחרת, אוהדי בית"ר זה משהו אחר לגמרי ורק מלחשוב על זה שחקנים נטרפים. נבוא וניתן 200 אחוז כדי לגרום לאוהדים ללכת הביתה שמחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully